Sidder og overvejer hvorfor cdon har sendt mig "50 kr i kom-tilbage-bonus!" Eneste gang jeg har været i kontakt med dem, var i forbindelse med BoB-skandalen og der var jeg ikke lige frem venlig sindet overfor dem.
Ellers har jeg lige haft besøg af de gamle. De brokkede sig over mit tomme køleskab for derefter at undskylde for at de ikke havde tid til at tage ud og handle med mig (læs: betale hele gildet). Så nu skal jeg selv ud og handle lidt ind for de penge de efterlod til mig :)
Jeg sidder og ser på ny computer på: http://fcomputer.dk/ Nogen der har erfaringer med dem, eller gode råd til en anden løsning? Jeg kan kun købe for ca 2500,- i alt, så ikke noget vildt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvad skal du bruge computeren til? Skal der skærm, tastatur og mus med?
Angående Føniks. Så kender jeg dem kun gennem omtale på nettet og sådan. Det jeg har læst/hørt har været overvejende positivt. Men der er altid dårlige historier om forskellige butikker. Så hvis jeg var dig ville jeg hurtigt lave nogle søgninger på google, samt skrive lidt rundt på forskellige copmutersites, f.eks. newz.dk
Well, som sådan skal jeg bare bruge en computer. Men jeg er altid den ven, der har den ringeste computer, så det kunne være fedt at have en , der lossede lidt løg. Hvis jeg nu besluttede mig for at spille WoW, så havde jeg muligheden, og var ikke begrænset af at have noget lort med håndsving stående. Skærm må blive en anden gang, og jeg må bruge den gamle jeg har. Mus/tast kan fåes til få ører, så det er heller ikke nødvendigt. Problemet er at jeg ikke kender meget til specs, og dermed ikke bare kan søge på noget specifikt. (Jeg ved at jeg skal bruge et grafikkort der skal hedde noget med 512 eller bedre...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#165 Jeg har løbet semi professionelt på et tidspunkt, jeg løb min første marathon som 14 årig, så jeg kan måske hjælpe dig med at lægge et træningsprogram og give råd til kosten plus opvarmningen/udstrækningen. Nu er jeg kun et smut hjemme fra Roskilde Festvalen, så vil ikke kunne komme tilbage med råd før mandag/tirsdag stykker - men hvis du kan fortælle mig lidt om dine mål indenfor løbingen, hvilken type løb du begår dig i og om dit konditionsniveau i det hele taget ville det være et godt udgangspunkt. :)
#177 det lyder da ikke dårligt, well mit mål er egentlig at komme i bedre form, i mit arbejde sidder jeg stort set ned hver dag, og så har jeg brug for at røre mig, mere end bare at gå rundt og strække lidt fingrer i ny og næ hehe.
Så jeg ville egentligt til og begynde at løbe for at komme i bedrer form, jeg har sådan en fin strækning langs stranden, hvor der er skiftevis grus og Jord. Og det her er hel nyt for mig, jeg sad bare en dag tænkte over alt den spildtid, jeg har herhjemme, som jeg lige så godt ku bruge til fornuftige ting.
Jeg har sågar ikke noget udstyr endnu, jeg skal vel ud og ha kigget på løbesko også, (igår var mere en slags general prøve for at se om jeg nu egentlig kunne klare det bare så'en nogenlunde, og det synes jeg egentlig gik ok) Men strækøvelser før og efter vil også være stor hjælp, har lidt på fornemmer det jeg lavede ikke var 100% ok, jeg kan stadig mærke lidt ømhed i venstrer ben her i dag.
Så jeg ville da blive mig glad hvis nogen ku hjælpe en 25 årig it nørd igang på den rigtige måde hehe.
#167 Nej det gik også hurtigt op for mig, det var mere udviden mig der sku lægge et underligt mål.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og læser nyheder på www.bookmania.dk, men jeg forsøger at læse til bacheloropgave. Har fået skrevet en side i dag, men det er godt nok noget rod.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#171 cyberzed 18 år siden
#172 Scherlund 18 år siden
Ellers har jeg lige haft besøg af de gamle. De brokkede sig over mit tomme køleskab for derefter at undskylde for at de ikke havde tid til at tage ud og handle med mig (læs: betale hele gildet). Så nu skal jeg selv ud og handle lidt ind for de penge de efterlod til mig :)
Det er dejligt at blive forkælet!
#173 davenport 18 år siden
Jeg sidder og ser på ny computer på:
http://fcomputer.dk/
Nogen der har erfaringer med dem, eller gode råd til en anden løsning?
Jeg kan kun købe for ca 2500,- i alt, så ikke noget vildt.
#174 Scherlund 18 år siden
Hvad skal du bruge computeren til? Skal der skærm, tastatur og mus med?
Angående Føniks. Så kender jeg dem kun gennem omtale på nettet og sådan. Det jeg har læst/hørt har været overvejende positivt. Men der er altid dårlige historier om forskellige butikker. Så hvis jeg var dig ville jeg hurtigt lave nogle søgninger på google, samt skrive lidt rundt på forskellige copmutersites, f.eks. newz.dk
#175 davenport 18 år siden
Hvis jeg nu besluttede mig for at spille WoW, så havde jeg muligheden, og var ikke begrænset af at have noget lort med håndsving stående.
Skærm må blive en anden gang, og jeg må bruge den gamle jeg har. Mus/tast kan fåes til få ører, så det er heller ikke nødvendigt.
Problemet er at jeg ikke kender meget til specs, og dermed ikke bare kan søge på noget specifikt. (Jeg ved at jeg skal bruge et grafikkort der skal hedde noget med 512 eller bedre...)
#176 Razzia 18 år siden
#177 dolphinfriendly 18 år siden
#178 elwood 18 år siden
Så jeg ville egentligt til og begynde at løbe for at komme i bedrer form, jeg har sådan en fin strækning langs stranden, hvor der er skiftevis grus og Jord. Og det her er hel nyt for mig, jeg sad bare en dag tænkte over alt den spildtid, jeg har herhjemme, som jeg lige så godt ku bruge til fornuftige ting.
Jeg har sågar ikke noget udstyr endnu, jeg skal vel ud og ha kigget på løbesko også, (igår var mere en slags general prøve for at se om jeg nu egentlig kunne klare det bare så'en nogenlunde, og det synes jeg egentlig gik ok) Men strækøvelser før og efter vil også være stor hjælp, har lidt på fornemmer det jeg lavede ikke var 100% ok, jeg kan stadig mærke lidt ømhed i venstrer ben her i dag.
Så jeg ville da blive mig glad hvis nogen ku hjælpe en 25 årig it nørd igang på den rigtige måde hehe.
#167 Nej det gik også hurtigt op for mig, det var mere udviden mig der sku lægge et underligt mål.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#179 filmz-Kadann 18 år siden
2500 kr. til en hel computer?
#180 lagoni 18 år siden