Sidder lige og læser min mail fra biozonen, om Biocity's planer for premiere osv.
De har ikke fået lov til at lave noget Harry Potter Marathon, The Simpsons movie roder de stadig med, første ide var at vise nogle simpsons afsnit forinden, men dette har vist sig ikke og være så let at få lov til.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige hentet den første øl (i dag) i køleren. Rart at ha ferie. Tror eftermiddagen skal tilbringes med Empire Of The Sun, men ved det ikke rigtigt endnu. Vejret er jo faktisk til film. Er også ved at vaske tøj. Ca. alt er beskidt, så maskinerne kører på højtryk, og her dufter rent.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 elwood 18 år siden
Jeg tænker ikke på IMDB's med fødsler, ægteskaber osv.
Men mere begivenheder indefor filmbranchen i I dag, er ved at alve Fødselsdags Kort, og jeg ville lige flette lidt Trivia ind.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 davenport 18 år siden
#43 DarkLight 18 år siden
#44 lagoni 18 år siden
#45 davenport 18 år siden
#46 elwood 18 år siden
Men det var bare hvis nogen lige kendte en side, ellers går det nok.
#47 elwood 18 år siden
De har ikke fået lov til at lave noget Harry Potter Marathon, The Simpsons movie roder de stadig med, første ide var at vise nogle simpsons afsnit forinden, men dette har vist sig ikke og være så let at få lov til.
#48 davenport 18 år siden
Tror eftermiddagen skal tilbringes med Empire Of The Sun, men ved det ikke rigtigt endnu. Vejret er jo faktisk til film.
Er også ved at vaske tøj. Ca. alt er beskidt, så maskinerne kører på højtryk, og her dufter rent.
#49 filmz-Kadann 18 år siden
#50 elwood 18 år siden
Ahh nu er jeg snart smuttet.