Gravatar

#61 wiseguy 18 år siden

Endnu en smuk dag med blå skyfri himmel og jeg skal langt om længe ind og se Pans Labyrint i aften.
Så jeg klager ikke :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#62 wiseguy 18 år siden

Dagen er ikke blevet dårligere siden sidst :o) Har lige fået udløst en 5% bonus af min bruttoløn sidste år :o)
Har fluks booket en weekend i Kbh. i maj måned for lillemor og hamselv UDEN børn :o)
Har booket værelse på Imperial, som ser ganske indbydende ud og ligger tæt på alting. Incl. Imperialbiografen påstår mine kollegaer og den har jeg jo aldrig besøgt!!
Så nu er der lidt at se frem til – og som sædvanlig så skal jeg lige hører det kniv skarpe Filmz-panel, hvor det er værd at spise henne??? Restauranter og cafeer??
Gravatar

#63 davenport 18 år siden

Jeg så De 2 Tårne i Imperial (med Dronningen). Det er en monster biograf. Glæd dig til den!
Mht. mad, så ligger der en KFC ved Rådhuspladsen ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#64 filmz-Bruce 18 år siden

#62 Lad mig anbefale "House of Souls" som ligger på Vestergade, parallelt med Strøget. Det er Københavns sidste New Orleans køkken blandet med caribisk og hele menukortet får munden til at løbe i vand og tro mig, det gør retterne også, når de kommer på bordet. God betjening!

Menukort

Skal det være billigt, gedigne portioner, kød, kitschet stemning og tjekkiske fadøl, så skal det være

Gold Prag
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#65 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 64 Nu bliver jeg helt sulten igen ;)

Sidder og skriver masser af breve og drikker alt for meget kaffe.

Skal hjem og skrive videre på et par andre skriverier, der skal være færdig senest i morgen, bl.a. om en film ved navn "Angel-A".
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#66 wiseguy 18 år siden

#64 Takker Bruce - det skal helt klart prøves af.

Nu skal vi jo være i Kbh. nogle dage, så flere gode input modtages gerne. Man skal jo spise, hvor de indfødte spiser, det har jeg engang læst et eller andet sted ;o)
Gravatar

#67 filmz-Bruce 18 år siden

#66 Welbecome og bonne appetit :)
Gravatar

#68 davenport 18 år siden

Sidder og kæderyger. Skal til jobsamtale kl. 11 som arb.markedskonsulent på et dagcenter for udviklingshæmmede, og som stedfortræder for lederen.
Yderst spændende, og jeg kender flere i ansættelsesudvalget og har arbejdet på stedet som vikar for nogle år tilbage.
Puha... Jeg er spændt!
Gravatar

#69 filmz-Bruce 18 år siden

#68 Good luck! Lyder som om du kunne have brug for nye græsgange ovenpå den sidste måned!
Gravatar

#70 davenport 18 år siden

Jo tak. Det er vidst en underdrivelse ;)

Skriv ny kommentar: