Dagen er ikke blevet dårligere siden sidst :o) Har lige fået udløst en 5% bonus af min bruttoløn sidste år :o) Har fluks booket en weekend i Kbh. i maj måned for lillemor og hamselv UDEN børn :o) Har booket værelse på Imperial, som ser ganske indbydende ud og ligger tæt på alting. Incl. Imperialbiografen påstår mine kollegaer og den har jeg jo aldrig besøgt!! Så nu er der lidt at se frem til – og som sædvanlig så skal jeg lige hører det kniv skarpe Filmz-panel, hvor det er værd at spise henne??? Restauranter og cafeer??
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#62 Lad mig anbefale "House of Souls" som ligger på Vestergade, parallelt med Strøget. Det er Københavns sidste New Orleans køkken blandet med caribisk og hele menukortet får munden til at løbe i vand og tro mig, det gør retterne også, når de kommer på bordet. God betjening!
Nu skal vi jo være i Kbh. nogle dage, så flere gode input modtages gerne. Man skal jo spise, hvor de indfødte spiser, det har jeg engang læst et eller andet sted ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Sidder og kæderyger. Skal til jobsamtale kl. 11 som arb.markedskonsulent på et dagcenter for udviklingshæmmede, og som stedfortræder for lederen. Yderst spændende, og jeg kender flere i ansættelsesudvalget og har arbejdet på stedet som vikar for nogle år tilbage. Puha... Jeg er spændt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#61 wiseguy 18 år siden
Så jeg klager ikke :o)
#62 wiseguy 18 år siden
Har fluks booket en weekend i Kbh. i maj måned for lillemor og hamselv UDEN børn :o)
Har booket værelse på Imperial, som ser ganske indbydende ud og ligger tæt på alting. Incl. Imperialbiografen påstår mine kollegaer og den har jeg jo aldrig besøgt!!
Så nu er der lidt at se frem til – og som sædvanlig så skal jeg lige hører det kniv skarpe Filmz-panel, hvor det er værd at spise henne??? Restauranter og cafeer??
#63 davenport 18 år siden
Mht. mad, så ligger der en KFC ved Rådhuspladsen ;D
#64 filmz-Bruce 18 år siden
Menukort
Skal det være billigt, gedigne portioner, kød, kitschet stemning og tjekkiske fadøl, så skal det være
Gold Prag
#65 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Sidder og skriver masser af breve og drikker alt for meget kaffe.
Skal hjem og skrive videre på et par andre skriverier, der skal være færdig senest i morgen, bl.a. om en film ved navn "Angel-A".
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#66 wiseguy 18 år siden
Nu skal vi jo være i Kbh. nogle dage, så flere gode input modtages gerne. Man skal jo spise, hvor de indfødte spiser, det har jeg engang læst et eller andet sted ;o)
#67 filmz-Bruce 18 år siden
#68 davenport 18 år siden
Yderst spændende, og jeg kender flere i ansættelsesudvalget og har arbejdet på stedet som vikar for nogle år tilbage.
Puha... Jeg er spændt!
#69 filmz-Bruce 18 år siden
#70 davenport 18 år siden