#4 hehe sjovt du lige nævner dem, har netop taget mine i brug på min ny allerede fyldte reol (de såtr på toppen), og brugt dem i mit skab med glaslåge til f.eks. Bruce Springsteen's 30 år julæums dvd udgivelse, den er som skabt til de holder! og min Nick Park Signerede "The Art of Wallace & Gromit: The Curse of the Were-rabbit" bog
Jeg håber for øvrigt det går godt med de holder for Spielbergfreak og hans bror, det var lidt synd synes jeg med alt det arbejde han havde gjort for at få dem produceret, med selskab og det hele, eller hvo'en det nu var.
Og så pludselig var der ikke behov for dem mere, eller der var hvertfald ikke mange køber, som man havde indtryk af fra start.
Jeg er i hvertfald glad for mine, og har påmonteret lidt tape i bunden, bare for at være hel sikker på de ikke skraber kanten 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 filmz-Bruce 18 år siden
#12 elwood 18 år siden
Jeg håber for øvrigt det går godt med de holder for Spielbergfreak og hans bror, det var lidt synd synes jeg med alt det arbejde han havde gjort for at få dem produceret, med selskab og det hele, eller hvo'en det nu var.
Og så pludselig var der ikke behov for dem mere, eller der var hvertfald ikke mange køber, som man havde indtryk af fra start.
Jeg er i hvertfald glad for mine, og har påmonteret lidt tape i bunden, bare for at være hel sikker på de ikke skraber kanten 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 tiny 18 år siden
#14 jessup 18 år siden
#15 tiny 18 år siden
#16 filmz-Kadann 18 år siden
#17 cyberzed 18 år siden
#18 wiseguy 18 år siden
#19 cyberzed 18 år siden
#20 filmz-Bruce 18 år siden