#94 Nå okay så!! Hvem fanden hænger billeder op kl. 3? Weirdo!!!
Sidder og hører P3 på jobbet - Pis!!! det var ikke mig der fik dykkerpakken i deres indsamlings-halløj - til gengæld har jeg jo så støttet et godt formål.
og ellers så er det jo tik-tak-tik-tak snart ferie-tid. Kl. 12:15 skriver jeg sku' lidt på flekskontoen og så kan de ikke se min røv for bare skosåler!!! FERIE!!!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Ville være lækkert at vinde dvd-optageren, har aldrig vundet noget her på filmz.dk :( Hvordan fungerer jeres lodtrækning's system endelig? Synes næsten at det er de, samme som vinder hele tiden, hehe. Sender de jer gaver eller :)?
#91 DarkLight 20 år siden
#92 davenport 20 år siden
DL hvor lå den telefon, siden du vågnede da den vibrerede? ;D
#93 wiseguy 20 år siden
#94 DarkLight 20 år siden
#95 wiseguy 20 år siden
Hvem fanden hænger billeder op kl. 3? Weirdo!!!
Sidder og hører P3 på jobbet - Pis!!! det var ikke mig der fik dykkerpakken i deres indsamlings-halløj - til gengæld har jeg jo så støttet et godt formål.
og ellers så er det jo tik-tak-tik-tak snart ferie-tid. Kl. 12:15 skriver jeg sku' lidt på flekskontoen og så kan de ikke se min røv for bare skosåler!!! FERIE!!!!!
#96 filmz-sanjo 20 år siden
Hvordan fungerer jeres lodtrækning's system endelig? Synes næsten at det er de, samme som vinder hele tiden, hehe. Sender de jer gaver eller :)?
#97 Bates 20 år siden
- og ser venner.
#98 nakalay 20 år siden
#99 Bates 20 år siden
good one!
#100 filmz-sanjo 20 år siden