Der er så vidt jeg kan se ingen forskel. Magasinet/bladet på de 72 sider sku også være det samme. Har lige selv bestilt Region 3 deluxe hjem. Det er da muligt at bladet ikke er på engelsk, men man har jo lov at håbe de ikke har ændret det.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg har lige en times tid inden jeg har fri, derefter skal jeg ned til en kammerat, spille noget pool på Arthurs/sharks og så skal der også være plads nogle afsnit af Curb Your Enthusiasm.
Ser ud til at blive en ganske fornøjelig dag :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#122 - Jeg mener bladet er på engelsk, kan lige tjekke når jeg kommer hjem.
Har lige været i gang med at tage lidt billeder her på arbejdet, og så låner jeg det digicam med hjem, og får taget lidt billeder af mine dvd'er. Langt om længe!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#121 filmz-Solevad 20 år siden
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad forskellen er på R1 deluxe og R3 deluxe ?
#122 NightHawk 20 år siden
Der er så vidt jeg kan se ingen forskel. Magasinet/bladet på de 72 sider sku også være det samme. Har lige selv bestilt Region 3 deluxe hjem. Det er da muligt at bladet ikke er på engelsk, men man har jo lov at håbe de ikke har ændret det.
#123 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#124 filmz-herskegut 20 år siden
Ser ud til at blive en ganske fornøjelig dag :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#125 NightHawk 20 år siden
#126 filmz-Solevad 20 år siden
#127 dyg 20 år siden
Har lige været i gang med at tage lidt billeder her på arbejdet, og så låner jeg det digicam med hjem, og får taget lidt billeder af mine dvd'er. Langt om længe!
#128 chronaden 20 år siden
#129 filmz-Solevad 20 år siden
#130 dyg 20 år siden