Gravatar

#111 elwood 20 år siden

#110 nej jeg har kun set den her udgave jeg vidste faktisk ik det var et remake? har set den her film før, og nu så, jeg så lige at den var i tv. men det ku da være man sku se om man ku støve den gamle udgave op et sted.

Nå men jeg sidder lige nu også og stener på filmz, og så skal jeg finde en vejledning til en jacob stige tror jeg det hedder, man havde dem med træklodser og noge stof på, som lille, og man kunne så tippede den og så kørte en træklods ned af, eller hvo'en man lige skal forklare det
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#112 NightHawk 20 år siden

# 111 -

Fandt lige den gamle fra 1960 :

http://www.axelmusic.dk/productDetails/05677507019...

Og soundtracket til 1986 udgaven :

http://www.axelmusic.dk/productDetails/72064241252...

De sange er ret fede :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#113 elwood 20 år siden

#112 Dentist! er satme sjov 8-)

Hele den måde Steve Martin fremføre den på, det er bare så komisk.

eller bare den simple sang som Moranis synger i starten da han fortæller hvor han har planten fra. uh og Feed Me.
Gravatar

#114 elwood 20 år siden

Har lige set murder by numbers og filmen var som ok, men slutningen det lile twist hel i slutningen efter man tror det hele er over, var så ja findes udtrykket (åh nej, vi må heller lige lave et twist til slut, som i virkeligheden ik er et twist taktik)

Det jeg mener er
efter ham den anden knægt har reddet hende fra at styrte i døden, så ser hun pludselig mærkerne på sin hals, og nu finder hun så ud af at det i virkeligheden var ham som hun blev reddet af som var morderen.

Normal er jeg glad for disse twist "the USual Suspect" men her virkede det som om forfatteren bag bare ville ha et eller andet plottwist ind uanset hvad for ikke at undgå en "hollywood ending" men nogen gange er det den beste måde at slutte en film på
Gravatar

#115 NightHawk 20 år siden

# 114 -

Ku ikke være mere enig. Jeg så "Murder By Numbers", for et stykke tid siden og havde hørt fra andre, at slutningen's twist sku være rigtig godt lavet. Der blev jeg mega skuffet og helt præcist, som du skriver, så var twistet meget søgt og hovsa-agtigt påklistret. En udemærket film, men den afslutning ødelægger stort set hele oplægget.

Et par plusser skal "MBN" dog ha, for en Ok præstation af Sandra Bullock og en meget velspillende Ryan Goshling.

Jeg har lige genset "The Recruit" på TV2, hvor slutningen også halter en del i forhold til resten af handlingen. Men den er dog væsenlig bedre end formet end "MBR". Og så blir jeg nød til at indrømme, efter at ha nydt Collin Farrell's præstation, at han faktisk ville ha gjordt det godt, i rollen som den nye agent 007.

Ups, glemte lige overskriften, så..lige nu sidder jeg og skriver det her indlæg :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#116 nakalay 20 år siden

Der er lige et hul med en god omgang Dark Tranquillity i min ellers så Opeth-fyldte playlist. Glimrende! Hører Lethe i dette øjeblik. \m/ \m/
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#117 Captain Vallo 20 år siden

Er lige mødt på job en time for tidligt.
Mine kolleger havde søreme glemt at fortælle, at jeg ikke behøvede at dukke op før senest 8:55.
Rend mig i Peddersen!!!
Jeg kunne sidde derhjemme og spise morgenmad til lidt godt ekstra materiale.
Øv.
Faldt til gengæld over denne overskriftsgenerator og fik et billigt grin.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#118 nakalay 20 år siden

Hov, minsandten om jeg ikke står op til lidt Dark Tranquillity også. :D
My Negation! \m/
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#119 davenport 20 år siden

#117 - LOL
"COULD PAEDOPHILES DESTROY YOUR MORTGAGE?" - Den er sjov, den generator!

eller:
"WILL THE BBC INFECT CAR DRIVERS WITH AIDS?"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#120 Captain Vallo 20 år siden

COULD TEACHERS IMPREGNATE THE POLICE?
eller
COULD GYPSIES INFECT SWANS WITH AIDS?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: