Nej, det lyder meget rimelig. Logikken er særlig stærk på 2 områder: 1) De skal have malet hele værelset, så det ikke kom til at ligne en klatmalet gammel Volvo. Det ville du jo heller ikke selv flytte ind i? 2) Det skal gøres hos en rigtig maler, da de skal kunne bevise for fremtidige lejere, at der er blevet malet ordentligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
1) der var klatmalet da jeg flyttede ind, det brokkede jeg mig over, fik ikke noget ud af det.. 2) værelset er kun 16kvm, hvoraf det kun er ½ af det som malbar (er det et ord?) væg. 3) forrige lejlighed jeg boede i, tilmed størrere, betalte jeg 1100 for at få malet.
Derfor synes jeg at de krav lyder helt ud i skoven. Jeg er studerende, ikke en millionær de kan rippe for penge.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det er da helt vanvittigt det der, det er jo også det rene røveri.
En af mine veninder flyttede engang fra skjoldhøjkollegiet.. De har nogen små skabe i køkkenet derude, jeg havde hjulpet hende med at gøre rent, og alt var helt perfekt! men nej.. siden ingen af os var til stede da det blev tjekket.. blev der bl.a skrevet :
Rengøring af køkkenskab : 200kr. fjernelse af spindelvæv : 500kr.
skabet er nok 20L stort.. det er sindsyge priser.. pengene går jo direkte ned i boligforeningens egen lomme.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Tror i glemmer en faktor her...ikke at jeg siger det ikke er overpriser, men tænk lige ved timeprisen for de folk der skal udføre arbejdet, der er en lønning, materialer og kørsel.
F.eks. glasdøren, det er måske 2 timer hvis vi siger de er frække at tage 350 i timen for en maler incl. materialer. Jeg synes faktisk ikke det er så overdrevet dyrt så.
Jeg har efterhånden flyttet 5 gange inden for de sidste mange år.. jeg har hver eneste gang fået minimum halvdelen af indskudet betalt tilbage, og nu her skal jeg pluselig betale 1000 kr udover indskudet.. jeg kan ikke se at det er kan passe nogen steder.
#161 DarkLight 20 år siden
1) De skal have malet hele værelset, så det ikke kom til at ligne en klatmalet gammel Volvo. Det ville du jo heller ikke selv flytte ind i?
2) Det skal gøres hos en rigtig maler, da de skal kunne bevise for fremtidige lejere, at der er blevet malet ordentligt.
#162 filmz-herskegut 20 år siden
1) der var klatmalet da jeg flyttede ind, det brokkede jeg mig over, fik ikke noget ud af det..
2) værelset er kun 16kvm, hvoraf det kun er ½ af det som malbar (er det et ord?) væg.
3) forrige lejlighed jeg boede i, tilmed størrere, betalte jeg 1100 for at få malet.
Derfor synes jeg at de krav lyder helt ud i skoven. Jeg er studerende, ikke en millionær de kan rippe for penge.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#163 DarkLight 20 år siden
#164 dyg 20 år siden
Men ja, det lyder enormt dyrt.
#165 filmz-herskegut 20 år siden
Det har jeg desværre ikke engang nej, jeg har vist nogen billeder et sted, må nok hellere prøve at finde dem frem.
Et råd til alle, hvis i kan - så undgå Viby Andelsbolig forening.
De husler og snyder jer langt ind i et gældshelvede...
#166 filmz-Kadann 20 år siden
Det lyder som AAB.. de tillod sig at tage 700 kr. for at male en dør, da jeg flyttede fra en af deres lejligheder.
Det skal siges at det var en gladdør, i denne retning:
http://oikos.com/library/showcase/iris_communicati...
Så jeg er stadig lidt rystet over at det kan koste 700 kr. at male sådan en dør.
#167 filmz-herskegut 20 år siden
Det er da helt vanvittigt det der, det er jo også det rene røveri.
En af mine veninder flyttede engang fra skjoldhøjkollegiet..
De har nogen små skabe i køkkenet derude, jeg havde hjulpet hende med at gøre rent, og alt var helt perfekt! men nej.. siden ingen af os var til stede da det blev tjekket.. blev der bl.a skrevet :
Rengøring af køkkenskab : 200kr.
fjernelse af spindelvæv : 500kr.
skabet er nok 20L stort.. det er sindsyge priser.. pengene går jo direkte ned i boligforeningens egen lomme.
#168 cyberzed 20 år siden
F.eks. glasdøren, det er måske 2 timer hvis vi siger de er frække at tage 350 i timen for en maler incl. materialer. Jeg synes faktisk ikke det er så overdrevet dyrt så.
#169 DarkLight 20 år siden
#170 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg har efterhånden flyttet 5 gange inden for de sidste mange år.. jeg har hver eneste gang fået minimum halvdelen af indskudet betalt tilbage, og nu her skal jeg pluselig betale 1000 kr udover indskudet.. jeg kan ikke se at det er kan passe nogen steder.