Nogen der ved hvad det koster at få en maler til at male et værelse ? Jeg flyttede for 1 måned siden, nu kom der et brev fra min tidligere bolig forening.. de vil have 4500kr for at have malet 2 huller over, som jeg tilmed havde fyldt ud med spartel.. Lyder det ikke til at være helt absurt ? eller er det bare mig..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Det lyder som ganske normalt "vi boller dig i røven, fordi vi kan". Det er altid helt vanvittige priser for sådan noget, når det er boligselskaberne der står for det.
Ikke nok med at de gør det, idag havde de også lukket.. men i morgen.. der bliver det ikke mig der bliver bollet i røven.. jeg er røvsur på dem.. Nu kræver jeg et regnskab fra dem, ellers så får de en advokat kastet i nakken.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#151 dyg 20 år siden
#152 nakalay 20 år siden
#153 dyg 20 år siden
#154 filmz-Bruce 20 år siden
Så se "Murder By Death" istedet, der er plot twist til den store guldmedalje til sidst :)
#155 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#156 dyg 20 år siden
Desuden sidder jeg og fedter lidt med et par dokumenter.
#157 filmz-Dennis 20 år siden
- hvad vil du give for en Golf III fra 1993??
#158 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg flyttede for 1 måned siden, nu kom der et brev fra min tidligere bolig forening.. de vil have 4500kr for at have malet 2 huller over, som jeg tilmed havde fyldt ud med spartel..
Lyder det ikke til at være helt absurt ? eller er det bare mig..
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#159 filmz-Kadann 20 år siden
Det lyder som ganske normalt "vi boller dig i røven, fordi vi kan". Det er altid helt vanvittige priser for sådan noget, når det er boligselskaberne der står for det.
#160 filmz-herskegut 20 år siden
Ikke nok med at de gør det, idag havde de også lukket.. men i morgen.. der bliver det ikke mig der bliver bollet i røven.. jeg er røvsur på dem.. Nu kræver jeg et regnskab fra dem, ellers så får de en advokat kastet i nakken.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.