Slapper lidt af med lidt tv og IRC samt en enkelt chokolade. Har bestemt fortjent det efter at have været på uni fra 10-16 og derefter direkte ud på stadion og træne i øsende regnvejr. Bagefter var vi nogle stykker der tog over i bowlinghallen, så det har været god, men hård dag.
Jeg havde forresten min linsefri dag i går, det var lidt bedre timet.
#62 - Det er meget forskelligt fra person til person. Personligt er jeg ofte blevet taget i tolden, mens andre næsten aldrig bliver taget.
Jeg ville se om jeg ikke kunne få den lige så billigt andre steder (altså.. lige så billigt = pris ved dvd-soon + (evt. told * 0,8) .. 0.8 fordi jeg er blevet snuppet ca. 80% af gangene jeg har bestilt vare til over 80kr ved dem. Dvs: 235kr + 134kr * 0,8 = 342kr).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#66 HAHA jeg fik den :) godt nok starter jeg lige med at tage med min far til Biler For Alle i Herning...på en tog, mødes med min kusine og så til DAD all night long :)
Har sgu set D:A:D mange gange efterhånden. Mødte dem til en konvention i Odense; fik skrevet autograf på cd'er og bøger. Men er de ikke faldet lidt af på den?
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#61 dyg 20 år siden
#62 filmz-Solevad 20 år siden
#63 bobber 20 år siden
Jeg havde forresten min linsefri dag i går, det var lidt bedre timet.
#64 dyg 20 år siden
Jeg ville se om jeg ikke kunne få den lige så billigt andre steder (altså.. lige så billigt = pris ved dvd-soon + (evt. told * 0,8) .. 0.8 fordi jeg er blevet snuppet ca. 80% af gangene jeg har bestilt vare til over 80kr ved dem. Dvs: 235kr + 134kr * 0,8 = 342kr).
#65 cyberzed 20 år siden
Kryds fingre for at jeg får den :D
#66 DarkLight 20 år siden
#67 filmz-sparrowed 20 år siden
#68 nakalay 20 år siden
#69 cyberzed 20 år siden
#70 filmz-sparrowed 20 år siden
Mødte dem til en konvention i Odense; fik skrevet autograf på cd'er og bøger. Men er de ikke faldet lidt af på den?