sidder og hører TV-2's nye, damn Steffen Brandt er i storform. Glem Kim LArsen. Glem Tim C. Kasmir. Mew. Gode navne ja. Steffen er altså nummer 1 i dansk musik.
#41 også lige kommet ind af døren med den nye cd, glæder mig også til at høre den, nu er min samling igen komplet hehe, bortset fra Taurus and the beautifuls (fra før de ehd tv-2), som jeg håber kommer i en genudgivelse engang.
Men nu er der snart Stegelmann så Brandt, må lige vendte lidt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er også igang med første gennemlytning. Synes nu ikke helt den er på højde med den forrige. Men nu får vi se. Den vinder næsten altid ved mere bekendskab.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#42 well man kan sige at de lægger ved siden af hinanden, men nu kommer troldspejlet jo i tv, kan self optage det hvilket jeg også gør men det ik hel det samme, og ik et ord om at det ik er direkte I know hehe.
Men Brandt og Stegelmann seje på hver deres måde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige set troldspejlet, det beste var hel klart al det med Walter og Trofast, og det væreste var hel klart de 3 sidste film gys! chock, nu har jeg da fundet hadegaverne 8-)
Hehe og Stegelmann sku lige ha en masse ind med det hel gamle Stop Motion, med Ray Harryhausen , King kong, Jason and the Argonauts (den film har jeg satme set mange klip fra i troldsepjlet, kan den egentlig findes på dvd?)
Top point til Stegelmann for hele den del, nå nu vil jeg igang med lasange mens jeg høre Tv-2
#41 Martindan 20 år siden
#42 elwood 20 år siden
Men nu er der snart Stegelmann så Brandt, må lige vendte lidt
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 Martindan 20 år siden
#44 DarkLight 20 år siden
#45 b e c h 20 år siden
Alt imens jeg endnu engang kæmper mig igennem 50 minutters rendering...
#46 elwood 20 år siden
Men Brandt og Stegelmann seje på hver deres måde 8-)
#47 elwood 20 år siden
Hehe og Stegelmann sku lige ha en masse ind med det hel gamle Stop Motion, med Ray Harryhausen , King kong, Jason and the Argonauts (den film har jeg satme set mange klip fra i troldsepjlet, kan den egentlig findes på dvd?)
Top point til Stegelmann for hele den del, nå nu vil jeg igang med lasange mens jeg høre Tv-2
#48 akerman 20 år siden
#49 elwood 20 år siden
#50 Yoda 20 år siden
Ja, "Jason and the Argonauts" findes skam på dvd - heldigvis.
Der findes bl.a. også disse lækre udgaver:
Single-disc udgave
Samt disse to lækre box-sæts, som jeg varmt kan anbefale:
Ray Harryhausen box 1 - 1955-1964
Ray Harryhausen box 2 - 1958-1977
Guf for enhver filmnørd ;-)