Jeg sidder og lurer slettede scener fra Episode III og er en anelse ærgelig over at Lucas ikke har udgivet en udvidet udgave af filmen, da der faktisk er en del ganske gode scener blandt de slettede.
Personligt kommer jeg lige fra stadion, hvor jeg så AGF tabe til FC Nordsjælland. Elendigt spil af AGF det meste af tiden og en stinkende elendig dommer-trio (det tror jeg, at begge hold kunne være enige om), men så kan man jo altid æde en Store Claus eller to.
Godt at det var en fribillet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-Kadann 20 år siden
#2 filmz-sparrowed 20 år siden
Har lige fået 2 albums med Body Count: Ice-T's gamle band. Så nu er der skruet godt op for forstærker/højttaler.
Det ene er Cop Killer.
Det er bedre end husket.
Body Count is in tha house! uh yeah, make some noise, bc, bc, bc. Body Count motherfucker.
#3 Martindan 20 år siden
#4 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#5 Bates 20 år siden
#6 akerman 20 år siden
*til stadighed irriteret over at de siger frac istedet for fuck. Så hellere lade være med at sige noget.
#7 filmz-Bruce 20 år siden
Det er ingenting. Om 5 år er der comeback til "Gosh" og "holy moly".
Det hjælper at besøge denne side, når det bliver for meget.
#8 thebigzzz 20 år siden
#9 filmz-herskegut 20 år siden
Fik du set præmiere surprice ? :) og hvad viste de derinde ?
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#10 dyg 20 år siden
Domino
Personligt kommer jeg lige fra stadion, hvor jeg så AGF tabe til FC Nordsjælland. Elendigt spil af AGF det meste af tiden og en stinkende elendig dommer-trio (det tror jeg, at begge hold kunne være enige om), men så kan man jo altid æde en Store Claus eller to.
Godt at det var en fribillet.