Så Cinemaxx på Fisketorvet da. ;) Jeg bor jo tæt på Kbh., så jeg regnede med at det var underforstået, at jeg naturligvis ikke bestiller billetter til biffen i Århus.
Sidder og glæder mig til Shyamalan's nye film Lady in the Water. Genren ser lidt anderledes ud end sine tidligere film. Traileren til filmen kan ses i HD her. Enjoy!
Sidder lige og skal igang med at lave endnu et website...om noget så underligt som ventemode...vidste ikke lige man kunne leve af at sælge sådan noget :)
#191 filmz-Kadann 20 år siden
Gentlemen and women, you may place your order. :D
Personligt napper jeg den 18.45..
#192 DarkLight 20 år siden
#193 elwood 20 år siden
Fifa...suk hvornår lærer folk det Kickoff til Amiga er det eneste der holder, selv en ikke fodboldfanatiker som mig kan li det spil 8-)
Så nu ser vi frem til Torsdag, og så går jeg og vendter på lidt forsendinger som vidst er lidt forsinket fra diverse steder, men jeg er tålmodig...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 filmz-Kadann 20 år siden
Så Cinemaxx på Fisketorvet da. ;) Jeg bor jo tæt på Kbh., så jeg regnede med at det var underforstået, at jeg naturligvis ikke bestiller billetter til biffen i Århus.
#195 Martindan 20 år siden
#196 Corgan 20 år siden
Har lige fået øjne.
Sidder og glæder mig til Shyamalan's nye film Lady in the Water. Genren ser lidt anderledes ud end sine tidligere film. Traileren til filmen kan ses i HD her. Enjoy!
#197 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#198 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk
#199 cyberzed 20 år siden
#200 DarkLight 20 år siden