Så er jeg hjemvendt fra en tur i Palads, hvor der blev vist Der Untergang. Alle mine bange anelser kom til virkelighed; Palads er virkelig så usselt som jeg mente det var.
En time inde i filmen, mens læge-nazisten går rundt inde blandt de mange sårede, stopper filmen pludselig... sort lærred. Uden nogen forklaring går der så ti minutter, hvor man bare sidder og venter på en forklaring. Nogle begynder at gå, da det nærmest virker som om der ikke kommer mere. Pludselig starter filmen så igen, uden varsel, selvom der er masser af snak og råben i salen (der er trods alt gået 10 minutter).
Der kom aldrig nogen forklaring til publikum fra biografens side, men fik at vide fra vores lærer (der havde været ude og snakke med personalet), at filmen var gået i stykker. Det kunne de nu godt ha' sagt!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Jeg sidder på job, men ville hellere sidde nede på Republikken og drikke kolde, tjekkiske øl. Sådan er der jo så meget.. Jeg kunne dog godt finde på at gå ind og få en enkelt efter arbejde, det er jo torsdag, jeg er en tyk mand, og jeg er törstig som afrikaner..
Men i må ikke sige det!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nå, det lader til at det var en misforståelse der var opstået, så der var åbenbart ingen af mine kollegaer der havde brokket sig, bare en chef der ville fange evt. brokkeri i opstarten, så jeg skifter ikke job med det samme alligevel.
Men, tanken om at blive fritstillet var nu meget rar. :)
#11 myggen 20 år siden
#12 filt 20 år siden
En time inde i filmen, mens læge-nazisten går rundt inde blandt de mange sårede, stopper filmen pludselig... sort lærred. Uden nogen forklaring går der så ti minutter, hvor man bare sidder og venter på en forklaring. Nogle begynder at gå, da det nærmest virker som om der ikke kommer mere. Pludselig starter filmen så igen, uden varsel, selvom der er masser af snak og råben i salen (der er trods alt gået 10 minutter).
Der kom aldrig nogen forklaring til publikum fra biografens side, men fik at vide fra vores lærer (der havde været ude og snakke med personalet), at filmen var gået i stykker. Det kunne de nu godt ha' sagt!
#13 davenport 20 år siden
Jeg sidder på job, men ville hellere sidde nede på Republikken og drikke kolde, tjekkiske øl. Sådan er der jo så meget..
Jeg kunne dog godt finde på at gå ind og få en enkelt efter arbejde, det er jo torsdag, jeg er en tyk mand, og jeg er törstig som afrikaner..
Men i må ikke sige det!
#14 DarkLight 20 år siden
#15 davenport 20 år siden
Skal vi sige kl. 15.30? - Jeg flexer bare ud!
:)
#16 DarkLight 20 år siden
#17 davenport 20 år siden
#18 filmz-Kadann 20 år siden
Men, tanken om at blive fritstillet var nu meget rar. :)
#19 wiseguy 20 år siden
#20 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg kender bare mine "kære" kollegaer for godt, så forklaringen lød desværre alt for plausibel.