Jeg har ikke bestilt "Batman Begins" derfra, men "Batman" og "Batman Returns", men jo, de er med mærket på.. det har jeg dog valgt at lære at leve med. :)
Ah, mæt. Pølser og kartofelmos. Nogenlunde ro på Jobcenteret i dag, ingen galninge der går amok eller noget. Nu kunne jeg godt ha en cola, men den må vente til fodbold i aften. (på 3+ - ikke i virkeligheden!)
Er der ikke en sjov hjemmeside jeg kan gå ind på og læse om noget sjovt? - Ligesom ham der soldaten der lavede alle de ting man ikke må. Den var eddermame skæg :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#91 dyg 20 år siden
#92 filmz-Kadann 20 år siden
Nope, fra ezydvd.
#93 filmz-Solevad 20 år siden
#94 filmz-Kadann 20 år siden
Fra Ezydvd? Det er en mulighed, men jeg har ikke oplevet det endnu.
#95 filmz-Solevad 20 år siden
#96 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg har ikke bestilt "Batman Begins" derfra, men "Batman" og "Batman Returns", men jo, de er med mærket på.. det har jeg dog valgt at lære at leve med. :)
"Batman Begins" er bestilt fra cd-wow.
#97 davenport 20 år siden
Nogenlunde ro på Jobcenteret i dag, ingen galninge der går amok eller noget.
Nu kunne jeg godt ha en cola, men den må vente til fodbold i aften. (på 3+ - ikke i virkeligheden!)
Er der ikke en sjov hjemmeside jeg kan gå ind på og læse om noget sjovt? - Ligesom ham der soldaten der lavede alle de ting man ikke må. Den var eddermame skæg :D
#98 filmz-sparrowed 20 år siden
Igennem www.yahoomusic.com.
Lots of free full songs and music videos.
nu spiller Metalica's Unforgiven.
#99 dyg 20 år siden
Har lige set at min Opeth skive er blevet afsendt, samt et par dvd'er. Alt sammen til 0kr. Tak biz(on-okse).
#100 filmz-ataris 20 år siden