Gravatar

#1 myggen 20 år siden

Jeg opretter en ny tråd.

Derudover sidder jeg og prøver at holde en liter kaffe indenbords, og må pænt vente på, at håndværkeren har fikset toilettet.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

Hvis man bruger samme tal finte, som i heads up tråden, skal man give øl :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Scherlund 20 år siden

til alle filmz.dk brugerne!

Selv er jeg i gang med at lave noget mad. Kan jo ikke tage ind på kickoff og se landskamp uden lidt føde i maven. Mon det bliver lige så vådt som sædvanligt? Jeg håber :)

vil dog lige gå i gang med at se Full Metal Panic: The Second Raid.
Gravatar

#4 myggen 20 år siden

#2: Aaargh, kunne sgu' da ikke huske, at den havde været brugt. Og det er for sent at ændre det til Thirteen Ghost, 13th Warrior eller Thirteenth Floor...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#5 myggen 20 år siden

Hmm, lidt research viser, at den 13. heads up-tråd hed "Heads Up 13: With A Vengeance", så hvis du hentyder til brugen af filmtitel generelt, så vil jeg til mit forsvar sige, at det ikke var mig der startede trenden i "Hvad laver du..." :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#6 DarkLight 20 år siden

Jeg synes brugen af filmtitler er smart og sjovt. Jeg skrev foregående, for folk ikke skulle genbruge.

og nej, jeg havde ikke undersøgt sagen først.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 läkerol 20 år siden

Jeg ser bold og håber på vi vinder. Også ser jeg at jeg lige har vundet 5x2 billetter til dukes of hazzard.. Lækkert :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#8 myggen 20 år siden

Jeg sidder her og fordøjer aftensmaden, og undrer mig over, hvorfor det tilsyneladende er den samme lille skare af brugere, der altid vinder konkurrencerne.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 dyg 20 år siden

#7 - Jeg tror nu ikke du har vundet 5x2 billetter. Du må nok nøjes med 1x2 :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 filmz-NeoDk 20 år siden

Jeg sidder og tænker hvorfor hvorfor jeg aldrig aldrig vinder i nogle af filmz konkurrencer
HMMM det er så det :D

Skriv ny kommentar: