Selv er jeg i gang med at lave noget mad. Kan jo ikke tage ind på kickoff og se landskamp uden lidt føde i maven. Mon det bliver lige så vådt som sædvanligt? Jeg håber :)
vil dog lige gå i gang med at se Full Metal Panic: The Second Raid.
#2: Aaargh, kunne sgu' da ikke huske, at den havde været brugt. Og det er for sent at ændre det til Thirteen Ghost, 13th Warrior eller Thirteenth Floor...
Hmm, lidt research viser, at den 13. heads up-tråd hed "Heads Up 13: With A Vengeance", så hvis du hentyder til brugen af filmtitel generelt, så vil jeg til mit forsvar sige, at det ikke var mig der startede trenden i "Hvad laver du..." :)
Jeg sidder her og fordøjer aftensmaden, og undrer mig over, hvorfor det tilsyneladende er den samme lille skare af brugere, der altid vinder konkurrencerne.
#1 myggen 20 år siden
Derudover sidder jeg og prøver at holde en liter kaffe indenbords, og må pænt vente på, at håndværkeren har fikset toilettet.
#2 DarkLight 20 år siden
#3 Scherlund 20 år siden
Selv er jeg i gang med at lave noget mad. Kan jo ikke tage ind på kickoff og se landskamp uden lidt føde i maven. Mon det bliver lige så vådt som sædvanligt? Jeg håber :)
vil dog lige gå i gang med at se Full Metal Panic: The Second Raid.
#4 myggen 20 år siden
#5 myggen 20 år siden
#6 DarkLight 20 år siden
og nej, jeg havde ikke undersøgt sagen først.
#7 läkerol 20 år siden
#8 myggen 20 år siden
#9 dyg 20 år siden
#10 filmz-NeoDk 20 år siden
HMMM det er så det :D