Oprette Bruger zzz, og holde styr på mit arbejds Julefrokost (som er den 16) tilmeldinger, damm det bliver skægt. Pakkkeleg hvor vi er over 24 mennesker, det bliver satme sjovt, og ja jeg ender sku nok uden nogen gaver som jeg plejer hehe 8-)
#229 jeg venter på Nintendo Rev... men jeg har også altid været glad for Nintendo.
Men af ting til Ps3 er jeg mest spændt på MGS4, så det ville være min grund til at vælge den. Synes ikke indtil videre af Xbox 360 launch har været sindsygt godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#221 davenport 20 år siden
#222 läkerol 20 år siden
#223 davenport 20 år siden
De skal jo køre i bus sammen på mandag igen! :)
#224 läkerol 20 år siden
#225 filmz-Bruce 20 år siden
#226 filmz-sparrowed 20 år siden
Når jeg får den i næste uge, skal den testes med Gladiator's dts-lydspor.
#227 filmz-Bruce 20 år siden
Og den mere stille, LOTR 1, hvor Frodo sidder og læser under et træ. Der er man omgivet af fuglekvidder ;)
#228 davenport 20 år siden
http://dvdoo.dk/dvdoo/film.asp?Command=3732
#229 filmz-Dennis 20 år siden
Men er lidt i tvivl om man skal vente på den nye PS3 istedet? Er der nogen der kan knytte nogen nyttige kommentarer, til det forestående valg?
#230 elwood 20 år siden
#229 jeg venter på Nintendo Rev... men jeg har også altid været glad for Nintendo.
Men af ting til Ps3 er jeg mest spændt på MGS4, så det ville være min grund til at vælge den. Synes ikke indtil videre af Xbox 360 launch har været sindsygt godt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"