#5 - Ah, den har jeg da godt set, fik dog aldrig prøvet den. Og ja, jeg har stået ved duplobilerne, men ikke ret meget. Jeg var fast mand ved toget (med enkelte afstikkere til næsten samtlige andre forlystelser i parken).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder på skolen og tæsker lidt rundt i noget VHDL... Er ikke særlig oplagt, da jeg har siddet og loddet print det meste af dagen..Er lidt ør i hovedet ;)
Jeg læser selv til IKT-Ingeniør, overvejede at tage et VHDL-valgfag på 6., men ombestemte mig i sidste øjeblik. Jeg har det ellers godt med sådanne logiske fag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har haft en sang på hjernen i et par uger nu & siden P3 ikke har haft deres playlists opdateret har jeg ikke kunnet finde ud af, hvad det var for et nummer. Så jeg har ventet og ventet... Og nu kom den endelig: Roll Deep med The Avenue. Fedt nummer. Det minder lidt om nogle uh-uh-korpiger fra 60'erne med rap henover.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#11 davenport 20 år siden
#12 dyg 20 år siden
#13 gi-jones 20 år siden
#14 DarkLight 20 år siden
#15 filmz-mr. blonde 20 år siden
#16 chronaden 20 år siden
#17 Martindan 20 år siden
#18 dyg 20 år siden
Jeg læser selv til IKT-Ingeniør, overvejede at tage et VHDL-valgfag på 6., men ombestemte mig i sidste øjeblik. Jeg har det ellers godt med sådanne logiske fag.
#19 tiny 20 år siden
#20 cyberzed 20 år siden