Gravatar

#81 filmz-incubus 19 år siden

Er lige stået op efter en nat med film; "Ice Harvest" og "Hostel". Synes godt nok den Hostel var rimelig nasty... virkelig krumme-tæer-nasty!!!

Sidder ellers bare og venter på semesterstart på fredag. Det bliver sgu godt at komme ind i hverdagsrutinen igen!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#82 lagoni 19 år siden

Jeg skal først starte på mandag. På den ene side glæder jeg mig til at se de andre og komme ind i en rutine efter næsten 3 måneders ferie, men på den anden side er jeg blevet ret god til at lave næsten ingenting og nyde det :)

edit: og før nogen begynder at brokke sig over de dovne studerende, så har jeg skam arbejdet her i ferien, bare ikke så meget pga dårlig ryg :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#83 elwood 19 år siden

Harold Ramis's The Ice Harvest er den noget ved, han laver jo generelt gode film (Ground Hog Day) har hørt meget godt om den nemlig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#84 filmz-incubus 19 år siden

Synes det var en kanon charmerende krimikomedie med megen original dialog og ganske hæderlige præstationer af det meste af castet. Og føj... hvor er Connie Nielsen sexet i den film!!!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#85 elwood 19 år siden

#84 den skal da vidst hjem til samlingen lyder det til 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#86 Benway 19 år siden

#84 Jeg havde ret lave forventninger til "Ice Harvest" men blev også meget positivt overasket. Den har noget kanon sort humor, og en ret fed noir stemning.

Dog synes jeg at de burde have valgt en af de alternative slutninger (som er med på dvd'en) i stedet for den lidt malplacerede "gode" slutning. Det ville have passet meget bedre ind i historiens tema og budskab.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#87 davenport 19 år siden

WOW - det link stefsims giver i #79...
Jeg har siddet og drømt siden.
Nu skal jeg bare have udtænkt, hvordan jeg får råd til at købe en ø i Caribien.
Hvis i har forslag, er jeg rimelig lydhør...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#88 Benway 19 år siden

#87 Invester i pyramidespil. Der er sikker gevinst har jeg hørt. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#89 McPeter 19 år siden

Har lige set en trailer til en film der hedder Zen Noir. Ser umiddelbart interessandt ud. :-)
http://www.apple.com/trailers/independent/zennoir/...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#90 filmz-Bruce 19 år siden

#87 Ved siden af Ibiza, så er det billigt med den larm!

Nææææ. Bora Bora!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: