Jeg skal først starte på mandag. På den ene side glæder jeg mig til at se de andre og komme ind i en rutine efter næsten 3 måneders ferie, men på den anden side er jeg blevet ret god til at lave næsten ingenting og nyde det :)
edit: og før nogen begynder at brokke sig over de dovne studerende, så har jeg skam arbejdet her i ferien, bare ikke så meget pga dårlig ryg :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Synes det var en kanon charmerende krimikomedie med megen original dialog og ganske hæderlige præstationer af det meste af castet. Og føj... hvor er Connie Nielsen sexet i den film!!!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
#84 Jeg havde ret lave forventninger til "Ice Harvest" men blev også meget positivt overasket. Den har noget kanon sort humor, og en ret fed noir stemning.
Dog synes jeg at de burde have valgt en af de alternative slutninger (som er med på dvd'en) i stedet for den lidt malplacerede "gode" slutning. Det ville have passet meget bedre ind i historiens tema og budskab.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
WOW - det link stefsims giver i #79... Jeg har siddet og drømt siden. Nu skal jeg bare have udtænkt, hvordan jeg får råd til at købe en ø i Caribien. Hvis i har forslag, er jeg rimelig lydhør...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 filmz-incubus 19 år siden
Sidder ellers bare og venter på semesterstart på fredag. Det bliver sgu godt at komme ind i hverdagsrutinen igen!
#82 lagoni 19 år siden
edit: og før nogen begynder at brokke sig over de dovne studerende, så har jeg skam arbejdet her i ferien, bare ikke så meget pga dårlig ryg :)
#83 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#84 filmz-incubus 19 år siden
Synes det var en kanon charmerende krimikomedie med megen original dialog og ganske hæderlige præstationer af det meste af castet. Og føj... hvor er Connie Nielsen sexet i den film!!!
#85 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#86 Benway 19 år siden
#87 davenport 19 år siden
Jeg har siddet og drømt siden.
Nu skal jeg bare have udtænkt, hvordan jeg får råd til at købe en ø i Caribien.
Hvis i har forslag, er jeg rimelig lydhør...
#88 Benway 19 år siden
#89 McPeter 19 år siden
http://www.apple.com/trailers/independent/zennoir/...
#90 filmz-Bruce 19 år siden
Nææææ. Bora Bora!!!