Gravatar

#11 DarkLight 19 år siden

Gode øl skal ikke være kolde, din drønnert.
Du smider vel heller ikke en Chimay på køl, vel?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 dyg 19 år siden

"Gode øl".. Det kommer da helt an på hvilken type øl det er, men jo, de fleste øl skal gerne være koldere end stuetemperatur.

Mmm en 20 grader varm weißbier :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 davenport 19 år siden

Hvedeøl er for svanse!
Næ, en god Slots i sort embalage ved man hvad er, og så kan man drikke en hel kasse uden at blive fuld... Eller... Måske skulle jeg tage en pause??

Næ, SKÅL! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#14 cyberzed 19 år siden

#11 Nu drikker jeg ikke Chimay så det skal jeg ikke kunne sige :) Sidste weekend stod på blandt andet Dead Guys Ale. Jeg foretrækker at gå til min lokale ølpusher, sige hvad smagsretning jeg har lyst til og så finder han noget nyt jeg ikke har smagt før.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#15 Bates 19 år siden

Sidder bare og slapper af foran computeren...det er rart med en fridag, og weekend! :P
Gravatar

#16 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidder og bakser med en artikel og billeder til samme, men vores styrer ustabilt, så man skal genstarte hele tiden - Godt det snart er weekend !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#17 lagoni 19 år siden

Jeg har brugt det meste af dagen på at vise udenlandske studerende rundt i byen og hjælpe med opholdstilladelse mv. Har ikke fået andet end en lille brownie i dag, så glædede mig igen over jeg bare kunne gå ned af gaden og købe ind (glædede mig også over min paraply). Nu skal der bare slappes af foran tv'et, som jeg lige har fået koblet til, efter et par længe dage. Har dejlig mange kanaler, men skal vist ha' afmeldt den store pakke, den er vist halvdyr.

Er dog så småt også ved at opdage de negative ting ved at bo i centrum. Jeg bor næsten ved siden af CafeBiografen og scenen derved (mener den hedder Amfiscenen) og det lader til Danser med Drenge skal spille der snart. De er vist i gang med lydprøver og det tyder på at blive meget højt...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18 dyg 19 år siden

Drikker en kold Weihenstephaner Dunkel mens jeg ser F1.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 Captain Vallo 19 år siden

Har Perfect Circle buldrende over anlægget mens jeg skriver på min nuværende historie. Venter på, at ordene begynder at flyde (selvom jeg ved, at det ikke sker, når jeg afbryder arbejdet for at tjekke filmz' forum).
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#20 filmz-sanjo 19 år siden

Har lige vaeret i skoven og hente braende. Ikke lige det optimale vejr for det :(
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: