Gravatar

#91 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 90 Bla bla bla bla ... man kan jo ikke altid være i 2 tråde på en gan :-P
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#92 DarkLight 19 år siden

Lige stået op. Skal til at pakke og gøre klar til at tage til Skive.
Inden skal jeg lige ned på posthuset og se på en eller anden pakke der er kommet til mig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#93 Captain Vallo 19 år siden

Overvejer, om man skulle tage ned i motionscenteret og tage en tur på [url=
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#94 DarkLight 19 år siden

Nej man skal ej. I dag står den på G&T's!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#95 mini_jette 19 år siden

#88...
Ja, herskegut havde så ganske ret;)
Det endte med at jeg så 'mit Afrika' (eller det meste af den i hvert fald - faldt i søvn) og 'Zoolander', som en veninde havde lånt mig for lang tid siden...ups...
Idag er vejret trist og gråt, så jeg tror simpelten jeg vil smide mig i lænestolen med en god bog, og nyde at huset er HELT tomt for en gangs skyld...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#96 dyg 19 år siden

Er lige kommet hjem fra et softball stævne for juniorer, hvor jeg har hjulpet til.. For hunde det var vådt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#97 elwood 19 år siden

llige kommet hjem fra spejder lejr, og posten har været flittig en masse pakker lå foran min dør da jeg kom ind i min lejlighed, V for vendetta og Return of the Joker, ahh nu skal der bare slappes max af og følges oppå hvad der er sket på filmz siden jeg var væk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#98 filt 19 år siden

#97, tillykke med Return of the Joker! Mark Hamill for fuld udblæsning! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#99 elwood 19 år siden

#98 hehe tak, btw er forhistorien meget vigtig, for at kunne forstå filmen, jeg tænker på oprindelse af den nye unge Batman der tager over ?

Har nemlig ikke fået den hjem endnu, så spørgsmålet er om jeg skal kaste mig over ROTJ(ikke ham jedi'en ) eller jeg smækker Batman begins på nu hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#100 filt 19 år siden

#99, har aldrig selv set "forhistorien", men er stadig fuldstændig betaget af Return of the Joker. Det var først efter denne film jeg blev vild med serien, da denne film giver forbindelsen mellem den oprindelige Batman (Gotham Knights) serie og Batman Beyond.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: