Hehe, fedt nok. :) Jeg venter dog til jeg kan få det til at spille på min C64. Hvis man vil spille de gamle spil på PC'en i emulatorer o.s.v., så er kan man få dette old-school joystick til USB:
uhh det minder jo om mit gamle jeg havde, jeg gad bare godt man kunne få granat joysticket igen til usb, det var det fede joystick formet som en granat, så det sidst da jeg var til afslutningsdag inde hos Raymond i Software shoppen i århus, ved rutebil stationen.
Der tæskede jeg hans unge medarbejder i kickoff med sådan et joystick 8-)
Det er stadig den bedste spilforretning Århus har haft, ærligt at han lukkede, det var sådan et sted hvor man bare kunne stå at snakke om de nye og gamle spil, uden lige at sku købe noget.
og for ikke at gå al for offtopic hehe, lige nu er jeg på arbejder og skal på lejr i næste uge, rejser imorgen tidlig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige været nede og sfraffe min krop i fitness. Nu belønner jeg den så med Heineken og ostechips.
I aften skal der ses Superman Retuns selvom jeg ikke har høje forventninger.
Derudover er jeg ved at lægge koncertplaner i Århus i efteråret. Indtil videre er det: 13/10 - RED WARSZAWA 09/11 - Iron Maiden (Aalborg) 06/12 - KAIZERS ORCHESTRA
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidste (hver-)dag i denne omgang ferie. :( Har brugt dagen på at køre rundt og bytte gaver (hvorfor tror nogle folk at slim-fit large er det samme som en normal XL ?)
Efter bytteriet tømte jeg brændeskuret for brænde og snedkererede noget "gulv" så brændet er løftet fra jorden.
#11 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 filmz-Kadann 19 år siden
Hehe, fedt nok. :) Jeg venter dog til jeg kan få det til at spille på min C64. Hvis man vil spille de gamle spil på PC'en i emulatorer o.s.v., så er kan man få dette old-school joystick til USB:
http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/advanc...
#13 elwood 19 år siden
Der tæskede jeg hans unge medarbejder i kickoff med sådan et joystick 8-)
Det er stadig den bedste spilforretning Århus har haft, ærligt at han lukkede, det var sådan et sted hvor man bare kunne stå at snakke om de nye og gamle spil, uden lige at sku købe noget.
og for ikke at gå al for offtopic hehe, lige nu er jeg på arbejder og skal på lejr i næste uge, rejser imorgen tidlig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 Bates 19 år siden
#15 chandler75 19 år siden
# 12 Jeg mener da ikke at "Wings" nogensinde kom til C64... Men man kan jo downloade det og køre det i emulatoren på PC, selvom det er lidt tricky: http://www.cinemaware.com/clsgame_wings.asp?sel=am...
#16 filmz-Kadann 19 år siden
Det kan godt være det er Amiga det kom til.. jeg giver alkohol skylden for min hukommelse. ;)
#17 filmz-Kadann 19 år siden
#18 DarkLight 19 år siden
Nu belønner jeg den så med Heineken og ostechips.
I aften skal der ses Superman Retuns selvom jeg ikke har høje forventninger.
Derudover er jeg ved at lægge koncertplaner i Århus i efteråret.
Indtil videre er det:
13/10 - RED WARSZAWA
09/11 - Iron Maiden (Aalborg)
06/12 - KAIZERS ORCHESTRA
#19 stefsims 19 år siden
Har brugt dagen på at køre rundt og bytte gaver (hvorfor tror nogle folk at slim-fit large er det samme som en normal XL ?)
Efter bytteriet tømte jeg brændeskuret for brænde og snedkererede noget "gulv" så brændet er løftet fra jorden.
#20 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk