Så er jeg allerede tilbage fra retten. Det gik faktisk godt. Tiltalte var stille og rolig og vi snakkede faktisk med ham bagefter. Lidt vildt, for når han er på stoffer, er han ekstrem voldelig. Håber bare ikke jeg render i ham i byen en dag hvor han ER på stoffer, for så skal jeg nok straffes for i dag..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige luret lidt på referals til Toldberegneren, kan se jeg er blevet populær på et xbox site, et blink182 site, et poker site, og mange andre steder så jeg er ved at lure i en option så man kan vælge man f.eks. indkøber DVD eller computerdele eller ???. Skal dog lige have lidt styr på tariferne inden, umiddelbart ser det ud til at der er 0% told på computere, computerdele, konsolspil, mens vi skal trives med 3.5% på DVD'ere.
Skrev tidligere til cdon om at jeg ikke kunne se min ene ordre fra i mandags på min liste, betsilte den da der var gratis fragt og brugte en af de der vega-koder oveni. Efter lidt mail-veksling bliver det så til at jeg kan få en ny kode, så jeg kan få fri fragt, men ikke andet, da det åbenbart er "en fejl i vores system, som vores IT afdeling arbejder på at löse", så jeg burde ikke have kunne bestille. Øvøv. Heldigvis gik min ene ordre da igennem.
#51 filmz-Kadann 19 år siden
#52 davenport 19 år siden
Tiltalte var stille og rolig og vi snakkede faktisk med ham bagefter. Lidt vildt, for når han er på stoffer, er han ekstrem voldelig.
Håber bare ikke jeg render i ham i byen en dag hvor han ER på stoffer, for så skal jeg nok straffes for i dag..
#53 wiseguy 19 år siden
#54 davenport 19 år siden
#55 cyberzed 19 år siden
#56 cyberzed 19 år siden
#57 dyg 19 år siden
#58 lagoni 19 år siden
#56 - du er ved at være helt berømt :)
#59 dyg 19 år siden
#60 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk