Ja, det var ihvertfald ikke ord som kom fra mig :) Havde et vennepar i USA, hvor kvinden var gravid og de troede hun skulle føde midt i virvaret. De kørte rundt i New York og kunne ikke komme frem til nogle hospitaler :( Det var meget lidt blide ord, som kom fra hendes kærestes mund.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Fååk, jeg er træt. Kom ALT for sent i seng igår, og har snerrende rødvinstømmermænd. I morgen vil jeg prøve at sove længe, måske helt til kl. 8.00 hvis jeg kan... Har mest lyst til at være hjemme med noget morgenbrød og en avis, men nogen skal jo løbe i livets hårde trædemølle..
(Drømmen om at vinde i Lotto er der stadig!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vær med til at sikre fremtiden for éen af Danmarks mest trængende individer. En mand der er træt og sulten, for tyk og törstig, fedtet og svedig. DU kan også være med til at sikre denne mand en værdig fremtid, send ham blot 50 kroner til en Lottokupon. (Kontonummer oplyses v. henv.)
Er latterlig meget snottet og har tømmermænd. Så jeg skal bare ligge i fred indtil ca. kl. 14.00 hvor jeg skal have fundet på en undskyldning for ikke at tage med til svinø(?). Har slet ikke mod på at drikke igennem i nat. Det er hårdt at være gammel.
Da jeg skulle hente mit paraboludstyr ved posthuset igår, lå der lige en regning på 1854,- for at jeg kunne få det med. Det er som sådan fint nok, men det var ikke aftale pr. telefonen med sælgeren. Og helt ærligt: hvem fanden står med SÅ mange penge, når postbudet ringer på?? Så ringede jeg til kunde"service" for at høre om jeg ikke kunne få et girokort til budgetkontoen, hvorfra den skal betales i første omgang. Nej, det kan ikke lade sig gøre. Enten kunne jeg betale, eller lade det gå retur og købe det hos en forhandler... Og sådan ordner man en ny kunde??? Den var ikke gået, hvis det for fanden ikke kun var ViaSat der bød på fodbold.. Nu skal jeg ud og finde et par tusinde, ellers er der 0 fjernsyn >:(
Sidder lige og slapper lidt af inden jeg skal møde på arbejde om en lille times tid... *suuk* Heldigvis er det bare en lille kort vagt;) Min forstuvede ankel er dags dato en uge gammel, meget øm og meget blå(!?) -Ja, for et par dage siden kom jeg hjem fra arbejde, tog skoene af og opdagede at mine små tæer var blå, nærmest sorte... Jeg måtte noget chokeret spørge mig selv: er det normalt? -og det spørger jeg så stadig mig selv om...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#71 filmz-Bruce 19 år siden
Ja, det var ihvertfald ikke ord som kom fra mig :) Havde et vennepar i USA, hvor kvinden var gravid og de troede hun skulle føde midt i virvaret. De kørte rundt i New York og kunne ikke komme frem til nogle hospitaler :( Det var meget lidt blide ord, som kom fra hendes kærestes mund.
#72 davenport 19 år siden
Kom ALT for sent i seng igår, og har snerrende rødvinstømmermænd.
I morgen vil jeg prøve at sove længe, måske helt til kl. 8.00 hvis jeg kan...
Har mest lyst til at være hjemme med noget morgenbrød og en avis, men nogen skal jo løbe i livets hårde trædemølle..
(Drømmen om at vinde i Lotto er der stadig!)
#73 cyberzed 19 år siden
#74 davenport 19 år siden
"Davenports Armods-Fond anno 2006"
Vær med til at sikre fremtiden for éen af Danmarks mest trængende individer. En mand der er træt og sulten, for tyk og törstig, fedtet og svedig.
DU kan også være med til at sikre denne mand en værdig fremtid, send ham blot 50 kroner til en Lottokupon.
(Kontonummer oplyses v. henv.)
#75 Scherlund 19 år siden
#76 dyg 19 år siden
#77 davenport 19 år siden
Da jeg skulle hente mit paraboludstyr ved posthuset igår, lå der lige en regning på 1854,- for at jeg kunne få det med.
Det er som sådan fint nok, men det var ikke aftale pr. telefonen med sælgeren.
Og helt ærligt: hvem fanden står med SÅ mange penge, når postbudet ringer på??
Så ringede jeg til kunde"service" for at høre om jeg ikke kunne få et girokort til budgetkontoen, hvorfra den skal betales i første omgang. Nej, det kan ikke lade sig gøre.
Enten kunne jeg betale, eller lade det gå retur og købe det hos en forhandler... Og sådan ordner man en ny kunde??? Den var ikke gået, hvis det for fanden ikke kun var ViaSat der bød på fodbold..
Nu skal jeg ud og finde et par tusinde, ellers er der 0 fjernsyn >:(
#78 davenport 19 år siden
#79 davenport 19 år siden
#80 mini_jette 19 år siden
Min forstuvede ankel er dags dato en uge gammel, meget øm og meget blå(!?) -Ja, for et par dage siden kom jeg hjem fra arbejde, tog skoene af og opdagede at mine små tæer var blå, nærmest sorte... Jeg måtte noget chokeret spørge mig selv: er det normalt? -og det spørger jeg så stadig mig selv om...