Sidder og jubler lidt over at jeg har fået en shipping conformation på den order jeg nævnte i indlæg #45. Nu er det kun at vente de to uger det plejer at tage for amazon ting at nå til min dør.
Tror jeg vil smutte ud og handle, så jeg kan få noget mad i dag. Tror ikke at jeg kan gå to dage uden at spise :)
Sidder og laver screenshots fra Seson 1 og 2 af MacGyver, det er nu en ganske morsom omend det er en meget 80'er corny serie og rart at se de forskellige afsnit uden talrige reklamer.
Tager i aften fat på Miami Vice, så må man se om den holder i dag, men det er jo Michael Mann :)
Er blevet færdig med at indætte 355 dvd-titler på en dag i dvd-profiler.. Der er dog stadig et stykke vej, før det er komplet. Mangler lidt over 100 endnu. Så kan samlingen snart ses online.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Har sagt ja til mit bolig tilbud i Odense. Nu skal jeg vente til i morgen for at få at vide om jeg har fået den. Det er ikke lige drømme boligen, men jeg kan næsten ikke vente længere og jeg kan jo altid blive ved med at søge andre steder når jeg nu er kommet derover.
Næste punkt på listen er at fortælle en kælling at der er stor forskel på en cand.merc og en cand.oecon uddannelse. Det skal nok blive sjovt :/
Arbejder i Algade i Roskilde og har just været nede at ryge på gaden og kan stadig forundres over hvordan Roskilde, op til festivalen, kan blive fuldstændigt lavet om til en Tyrkisk Bazar. Alle butikker sælger pludselig øl og gummistøvler. Men det er meget sjovt at stå og kigge på alle de 80.000 "festivalfolk", det r sku mangfoldighed på den fede måde.
#61 filmz-sparrowed 19 år siden
#62 filmz-Daedalos 19 år siden
How much does life weigh?
#63 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 Scherlund 19 år siden
Tror jeg vil smutte ud og handle, så jeg kan få noget mad i dag. Tror ikke at jeg kan gå to dage uden at spise :)
#65 filmz-Kadann 19 år siden
#66 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Tager i aften fat på Miami Vice, så må man se om den holder i dag, men det er jo Michael Mann :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#67 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#68 filmz-sparrowed 19 år siden
Der er dog stadig et stykke vej, før det er komplet.
Mangler lidt over 100 endnu. Så kan samlingen snart ses online.
#69 Scherlund 19 år siden
Næste punkt på listen er at fortælle en kælling at der er stor forskel på en cand.merc og en cand.oecon uddannelse. Det skal nok blive sjovt :/
#70 filmz-Dennis 19 år siden
Alle butikker sælger pludselig øl og gummistøvler. Men det er meget sjovt at stå og kigge på alle de 80.000 "festivalfolk", det r sku mangfoldighed på den fede måde.