Overvejer at se Unspeakable. Så blev jeg færdig med sæson 1-3 af seinfeld på under 1 uge. Har kigget på en en sort sweatshirt hvor Kramer er printet med seinfeld logo. Koster 22bucks... must have!!
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Har lige puttet min lille datter efter en dejlig dag :) Det bliver en lang måned med 80 timers arbejdsuger, da vi har et mega IT projekt som der snart er deadline på. Men så forventer jeg også 250 timer på fleksen og lidt dejlige ekstra penge udbetalt til efteråret. Det bliver sgu nødvendig med alle de udgivelser som er på vej :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#54 Ja der var lige en besparelse på 87%. Jeg fik den 5. sidste og de sidste 4 var væk i løbet af 5 minutter. Min order står nu som packaging, så jeg har håb endnu om at får den til den pris. Hvar det forresten det du ville tale med mig om inde på #filmz.dk i aftes?
Ellers er jeg lige stået op og er igang med det daglige tjek af diverse nyhedssites. Tror jeg vil smidde mig på sofaen og se Petit Cossette når jeg ikke har det altfor godt.
I feel like shit! Kollegafest igår, hyggeligt og vådt. De var satme ikke svagdrikkere, så jeg har det ikke for spidst. Så jeg sidder og klynker lidt. Træt,lidt beskidt men ellers glad.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
hehe ja det er "oplevelser" som disse der gør jeg ikke har lyst til at drikke, og heller ikke gør det, højst 3 øl på en aften, men det også hvis det går vildt for sig hehe. Sidder lige nu og bager i min lejlihed altså der er for varmt, pyhh.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#51 filmz-sparrowed 19 år siden
Så blev jeg færdig med sæson 1-3 af seinfeld på under 1 uge. Har kigget på en en sort sweatshirt hvor Kramer er printet med seinfeld logo. Koster 22bucks... must have!!
#52 filmz-Bruce 19 år siden
#53 elwood 19 år siden
Vgcats SW Ep. 3
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 El vez 19 år siden
#51 Overvejer stadig den med 'Master of my domain' på ;)
#53 Hahahaha!!!1
#55 Scherlund 19 år siden
#53 Vgcats er for geniale, især de gamle.
Ellers er jeg lige stået op og er igang med det daglige tjek af diverse nyhedssites. Tror jeg vil smidde mig på sofaen og se Petit Cossette når jeg ikke har det altfor godt.
#56 davenport 19 år siden
Kollegafest igår, hyggeligt og vådt. De var satme ikke svagdrikkere, så jeg har det ikke for spidst.
Så jeg sidder og klynker lidt. Træt,lidt beskidt men ellers glad.
#57 filmz-lars_hauritz 19 år siden
#58 dyg 19 år siden
Jeg sidder og genser Phantom Of The Opera (den nye), dvs. jeg lytter mere end jeg ser, da jeg jo også skal spille poker samtidigt.
#59 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#60 filmz-Kadann 19 år siden