Nej, men hvis jeg vil have noget af det der usunde sukkerstads, så er jeg desværre nødt til at vove pelsen og begive mig ud i det danske forår. Jeg må klæde mig godt på. ;-)
Ang. luften i Odense, så kan jeg kun give dig ret.......jeg husker naturligvis iltmasken og mit "Outbreak" tøj ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg bor desværre ude på landet ovre ved Kolding, så der er ikke noget usundt i miles omkreds, men jeg kunne sku godt nedsvælge en Big Tasty og 9 nuggets, bare for lige at føle søndagen i blodet...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har brugt dagen på at kommer ovenpå efter fest igår.. puha.. har lavet en god omgang pasta + kødsovs, mens Jurassic Park III har kørt.. skal ind til træning om kort tid... burde også lave nogle lektier.. men det må jo komme i sidst række :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#161 davenport 20 år siden
Jeg går ikke ud før den læser i hvert tilfælde 23 grader, så er det sagt!!
(Luften er heller ikke sund i Odense) :)
#162 Yoda 20 år siden
Nej, men hvis jeg vil have noget af det der usunde sukkerstads, så er jeg desværre nødt til at vove pelsen og begive mig ud i det danske forår. Jeg må klæde mig godt på. ;-)
Ang. luften i Odense, så kan jeg kun give dig ret.......jeg husker naturligvis iltmasken og mit "Outbreak" tøj ;-)
#163 davenport 20 år siden
#164 MuManden 20 år siden
#165 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#166 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#167 filt 20 år siden
#168 lagoni 20 år siden
#169 filmz-lbw 20 år siden
#170 filmz-herskegut 20 år siden
en xbox er et herligt stykke lejetøj :) der er ikke mange grænser for hvad man kan med sådan en.
Sider og ser desperate housewifes.. men synes ikke helt den serie lige er min stil.. jeg skulle måske have set den fra starten af :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.