Jeg er depri over det! De kørte nogenlunde med klatten i 1. og lidt i 2. men for fanden da.. Der er lang vej til toppen nu, og så med Tyskland så tæt på. Vi kunne komme til at se de kampe billigt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeg lige vendt tilbage til pc'en efter en strømafbrydelse i hele Brobjerg parken i egå. det var lidt pudsigt alt lys røg bare, hehe man sad næsten og forvendtede at om få øjeblikke kom Autions gruppen stormende ind, Go go go.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder lige og laver recovery med en kasse øl.. Var til 30års igår. Ellers et fantastisk formel1 i dag. Det var fedt at Mic Shu røg af, det gav sku spænding. Der var en del der lige måtte ud. Det bedste løb i denne sæson. Jeg håber Farrari bliver ved med at fucke up, så vi kan blive ved med at nyde godt ræs.
Ved at lave mad: En slags kalvekødsgryde. Kalvekød i tern der skal summe lidt i rødvin og en håndfuld hvidløg en halv times tid. Derefter skal der der en dåse tomat puré, (endnu flere) hvidløg, katofler, peperfrugt og hvad jeg ellers kan finde på ned i suppedasen og summe en halv times tid til. Alt imens naboen - der tror han er med i Popstars - bjæffer op, og jeg er ved at læse "I Krebsgang" af Günter Grass.
Jeg er i ekstramateriale humør, men kan ikke tage mig sammen til at finde noget ordentligt. Så jeg sidder bare og hører Ten med Pearl Jam indtil min motivation kommer op at køre igen.. //rebooting....
Er netop blevet færdig med sidste bind i Kjærstads Wergeland-trilogi, og overvejer at bevæge mig udenfor for første gang i dag. Jeg har ad omveje hørt, at frisk luft skulle være sundt.
Udover dette, skal jeg et smut forbi tanken og have lidt cola og andet guf, så jeg i aften har forsyningerne i orden, når jeg napper en tre-fire afsnit af "Millennium".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#151 bobber 20 år siden
#152 Popeye 20 år siden
Det burde forbydes, at Danmark skulle kunne tabe en landskamp!
#153 davenport 20 år siden
De kørte nogenlunde med klatten i 1. og lidt i 2. men for fanden da.. Der er lang vej til toppen nu, og så med Tyskland så tæt på. Vi kunne komme til at se de kampe billigt..
#154 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#155 HelmerJ 20 år siden
03
#156 filmz-sanjo 20 år siden
God stil der.
#157 davenport 20 år siden
Ellers et fantastisk formel1 i dag. Det var fedt at Mic Shu røg af, det gav sku spænding. Der var en del der lige måtte ud. Det bedste løb i denne sæson. Jeg håber Farrari bliver ved med at fucke up, så vi kan blive ved med at nyde godt ræs.
#158 dolphinfriendly 20 år siden
#159 davenport 20 år siden
#160 Yoda 20 år siden
Udover dette, skal jeg et smut forbi tanken og have lidt cola og andet guf, så jeg i aften har forsyningerne i orden, når jeg napper en tre-fire afsnit af "Millennium".