sidder og kæmper med det forfærdelige Natural Lightning som Barney som fint kalder det, der skinner på min skærm. overvejer lidt om jeg sku tage et par baner i jedi academy hvor jeg leger Anakin i hans mørke periode, dvs. force grip til alt og alle hehe. eller om jeg sku hive det mere omfattene KOTOR 1 frem igen.
ellers så stener jeg abre lidt på filmz.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige kommet tilbage til Århus, efter en vel overstået firmafest i København, var inde på Nørrebro bryghus, de laver sgu nogle spøjse typer øl derinde, en kaffeøl, bare for at nævne en ;-)
Kan lige nå at løbe i bad, så skal jeg til fødselsdag i Ålborg, total party weekend ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg har ondt i hovedet pga. øl og vin, men skal i bio og se Untergang kl 16, så det skal nok hjælpe på det hele. (Skal sku ha den grå med, han har ikke været i bio, siden talefilmen blev introduceret)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#215 Den kan varmt anbefales, og husk et par hovedpine piller inden :)
Hvad laver jeg så lige nu...Har lige set American History X, en film man burde tvinges til at se hvert halve år. Det er så første gang jeg har set den på dvd...interessante deleted scenes der er på den. Tror filmen kommer til at have indflydelse på mit næste indlæg i min blog.
der blev især snakket om elektra filmen, han var meget begejstret for kamp scenerne, men han gav dog filmen middle vurdering overall. hehe Glæder mig til hans mening om Sin city uhh det bliver godt.
udover det blev der brugt tid på Resident Evil 4 til gamecube. og lidt andre spil. bla. dansk software firma der har udviklet et lille spil med noget software de udgiver omkring Juni så folk selv prøve at lave et spil.
så blev der vidst lidt om hva næste program sku handle om, Wonderwoman hehe, skal nok blive meget underholdne, så hvertfald dejlig primitiv ud, det jeg lige så.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
så har jeg endelig fundet en boka jeg skal købe mig, og tror i så at de tager american express :/ nej nemlig ikke... det er bare lort i ansigtet til mig.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#211 cyberzed 20 år siden
#212 chronaden 20 år siden
#213 elwood 20 år siden
ellers så stener jeg abre lidt på filmz.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#214 filmz-herskegut 20 år siden
Kan lige nå at løbe i bad, så skal jeg til fødselsdag i Ålborg, total party weekend ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#215 davenport 20 år siden
#216 cyberzed 20 år siden
Hvad laver jeg så lige nu...Har lige set American History X, en film man burde tvinges til at se hvert halve år. Det er så første gang jeg har set den på dvd...interessante deleted scenes der er på den.
Tror filmen kommer til at have indflydelse på mit næste indlæg i min blog.
#217 Popeye 20 år siden
FCK - Brøndby 3-0
Så er spændingen intakt. Nu kommer EFB bagfra og snupper guldet :)
#218 elwood 20 år siden
og som altid tilbed Stegelman her
der blev især snakket om elektra filmen, han var meget begejstret for kamp scenerne, men han gav dog filmen middle vurdering overall. hehe Glæder mig til hans mening om Sin city uhh det bliver godt.
udover det blev der brugt tid på Resident Evil 4 til gamecube. og lidt andre spil. bla. dansk software firma der har udviklet et lille spil med noget software de udgiver omkring Juni så folk selv prøve at lave et spil.
så blev der vidst lidt om hva næste program sku handle om, Wonderwoman hehe, skal nok blive meget underholdne, så hvertfald dejlig primitiv ud, det jeg lige så.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#219 filmz-vassago 20 år siden
#220 filmz-herskegut 20 år siden
så har jeg endelig fundet en boka jeg skal købe mig, og tror i så at de tager american express :/ nej nemlig ikke... det er bare lort i ansigtet til mig.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.