Ja det ser rent faktisk ud til at kunne blive spændende i år.
Er efterhånden rigtig godt træt efter en lang dag. Først sprinttræning (min krop dræber mig i morgen) og derefter lidt skaktræning med en kammerat, hvor der røg lidt øl ned imens. Så nu sidder jeg bare og surfer lidt rundt og ser lidt tv.
Nåe, så giver det mere mening at forstå det. Det kan godt gå hen og blive spændende i år, når Schumacher har en dårligere bil, sammenlignet med de andre, og at han blev påkørt i sidste løb :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder og ser min nyindkøbte tintin samling, men synes at der er nogle fejl...
I kan nok godt huske det afsnit, hvor de rejser til månen. Lander de ikke i bjergene der ? det mener jeg nemlig helt bestemt de gør, men i denne her udgave gør de ikke, der er også en masse aktivitet på månen, som ikke bliver vist, f.eks der hvor de flyver i det lille måneskib, og kommer ind i grotte osv :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#46, det er ikke med i den serie. Det kan være du tænker på tegneserierne (kan ikke lige huske om det er med dér?), eller de gamle tegnefilm, hvor historierne blev lavet MEGET om.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#41 davenport 21 år siden
Sidder og overvejer hvorvidt jeg skal drikke mig lam, eller stå op og se løb 7.45
Måske en kombi, men det er svært..
#42 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#43 davenport 21 år siden
#44 bobber 21 år siden
Er efterhånden rigtig godt træt efter en lang dag. Først sprinttræning (min krop dræber mig i morgen) og derefter lidt skaktræning med en kammerat, hvor der røg lidt øl ned imens. Så nu sidder jeg bare og surfer lidt rundt og ser lidt tv.
#45 filmz-herskegut 21 år siden
Det kan godt gå hen og blive spændende i år, når Schumacher har en dårligere bil, sammenlignet med de andre, og at han blev påkørt i sidste løb :)
#46 filmz-herskegut 21 år siden
I kan nok godt huske det afsnit, hvor de rejser til månen. Lander de ikke i bjergene der ? det mener jeg nemlig helt bestemt de gør, men i denne her udgave gør de ikke, der er også en masse aktivitet på månen, som ikke bliver vist, f.eks der hvor de flyver i det lille måneskib, og kommer ind i grotte osv :)
#47 filt 21 år siden
#48 filmz-herskegut 21 år siden
#49 Yoda 21 år siden
#50 filmz-sanjo 21 år siden
Jep me2 :)
Og så spiller jeg også WoW