#48, siden du siger en hel samling, så er det nok ikke de gamle tegnefilm. For det første er der kun lavet omkring seks stykker, for det andet fås de ikke på DVD. Jeg tror dem du har er dem fra 1991.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#52 Dem du snakker om, det er vel sol gudens tempel(eller sådan noget) og månen tur retur.. det er umiddelbart kun lige dem jeg kan huske jeg har set som lille..
Men dem jeg har, det er dem her Det er nok som du siger, dem fra '91 jeg har købt mig.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
# 56 Helt sikkert og du har jo masser af gode så du behøver ikke en gang at gå på "Apoteket" (Læs: CD-wow) efter noget frisk medicin, med den gode samling du har ;)
Rigtig god bedring !
Sidder på arbejdet og kun venter på, at den bliver 15.30, så jeg kan gå hjem, for her er så kedeligt og dårligt indeklima at man længes efter frisk luft og sine film :-/ "This is the end, Beautiful friend This is the end, My only friend, the end Of our elaborate plans, the end Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end ...."
Sidder lige nu på jobbet og overvejer at købe en Alien box nu jeg har fået 3.9k tilbage i skat. Det store spørgsmål er om der er noget galt med den box ?
#51 filmz-bubba 21 år siden
#52 filt 21 år siden
#53 filmz-herskegut 21 år siden
Dem du snakker om, det er vel sol gudens tempel(eller sådan noget) og månen tur retur.. det er umiddelbart kun lige dem jeg kan huske jeg har set som lille..
Men dem jeg har, det er dem her
Det er nok som du siger, dem fra '91 jeg har købt mig.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#54 filt 21 år siden
#55 filmz-herskegut 21 år siden
Så har jeg jo også lært noget idag, det utroligt hvad man kan nå at lære på en weekend ;)
#56 Corgan 21 år siden
Har været syg siden i torsdags, så jeg regnede lidt med at jeg ville være rask idag... men ak, det er jeg desværre ikke.
Mon en film eller to vil hjælpe på helbredet?
#57 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Rigtig god bedring !
Sidder på arbejdet og kun venter på, at den bliver 15.30, så jeg kan gå hjem, for her er så kedeligt og dårligt indeklima at man længes efter frisk luft og sine film :-/
"This is the end, Beautiful friend
This is the end, My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end ...."
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#58 filmz-herskegut 21 år siden
Ellers skal jeg bare hjem kl 16-17 stykker, og nyde nogen af de nyindkøbte film, fra sidste uge :)
#59 cyberzed 21 år siden
#60 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid...
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***