Jeg er ved at organisation, hvilket egentlig er ganske underholdende af og til.
Under forklaringen af begrebet og forkortelsen SERVANT, forklarer de A på denne måde: "A is for being androgynous. Andrognyny means no gender; the leader must be able to speak in both male and female voices (no, not like Michael Jackson)"
Og alene på de sidste 5 sider har bogen opfordret os til at se Master & Commander, Lawrence of Arabia og High Fidelity.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder lige og bikser med den gamles pc (igen). Gidder ikke være her, men der er gratis mad plus hun er gået med til at tage noget af mit vaksetøj den her gang (score).
Det burde forbydes folk der omtaler et kabinet som harddsiken at bruge en computer. Jeg tror aldrig jeg har set så meget spy-ware samt underlige små møg programmer på en maskine.
Ser frem til i morgen hvor jeg modtager de pakker jeg venter (ja, jeg er naiv).
Måske man bare skulle tage ned i byen og bruge alt for mange penge.
har lige set desperate housewifes, de laver en ret go klipning til sidst i afsnittet
der hvor hende den nysgerig gamle dame bliver dræbt af manden hvis kone begik selvmord, på sammetidspunkt har susan en hed scene med ham nyindflyttet, man ser den unge mand (slem til de navne hehe) griber om håndledet på susan isamme øjeblik klippes der over til manden som holder den nysgerig nabo nede med sin hånd, og sådan klippes der hele tiden, det virkede ret godt, men det er vel set før egentlig, Godfather anyone?
jeg følger stadig med i den må jeg indrømme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 Jeg følger skam også med!!! Føler ikke at vi har noget at skamme os over!!! Den er til tider hylende morsom, og så kan jeg godt li' suspence elementet - man ved aldrig helt hvor handlingen går hen... + hende den lille latino, YEAH BABY!!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#91 davenport 19 år siden
#92 filt 19 år siden
#93 lagoni 19 år siden
Under forklaringen af begrebet og forkortelsen SERVANT, forklarer de A på denne måde: "A is for being androgynous. Andrognyny means no gender; the leader must be able to speak in both male and female voices (no, not like Michael Jackson)"
Og alene på de sidste 5 sider har bogen opfordret os til at se Master & Commander, Lawrence of Arabia og High Fidelity.
#94 cyberzed 19 år siden
#95 lagoni 19 år siden
:)
#96 Scherlund 19 år siden
Det burde forbydes folk der omtaler et kabinet som harddsiken at bruge en computer. Jeg tror aldrig jeg har set så meget spy-ware samt underlige små møg programmer på en maskine.
Ser frem til i morgen hvor jeg modtager de pakker jeg venter (ja, jeg er naiv).
Måske man bare skulle tage ned i byen og bruge alt for mange penge.
#97 DarkLight 19 år siden
Stadig en fornøjelse. Imponerende at der kan være scener stærkere end de fleste film, i sådan en serie.
#98 elwood 19 år siden
jeg følger stadig med i den må jeg indrømme.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 wiseguy 19 år siden
#100 davenport 19 år siden
http://entak.com/pictures/Eva%20Longoria3.jpg
Hæ hæ ;D