Gravatar

#101 elwood 19 år siden

#99 var ret skæg da børne-moren får overrakt pistolen i sin drøm, af den kvinde der begik selvmord hehe, "ajj tak er det løsningen på mine problemer..."
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#102 filmz-herskegut 19 år siden

Sidder efter en hyggelig aften, hvor jeg har haft min kusine oppe og spise.. da jeg kom hjem, efter at have kørt hende hjem, ville jeg lige tømme min post kasse.. hvori der lå et brev fra bolig foreningen.. en klage over at jeg åbenbart larmer for meget..
Utroligt, jeg har boet her i 2 måneder.. og allerede en klage, jeg hører tilmed kun musik igennem mine høretelefoner, for ikke at larme for meget (da de har brokket sig en gang før) Men også når jeg ser film, (ved normal lyd niveau) kommer de og klager.. og jeg har ikke engang en sub...
Det ender snart med jeg ikke må trække ud i wc'et, det larmer nok for meget..
Er satme snart træt af at flytte rundt.. er der ikke nogen i Århus der kender nogen, som har en ledig lejlighed/værelse ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#103 elwood 19 år siden

sidder og ser en film lige nu ledetråde...

I'm chaos, and he's mayhem. We're a double act

og så lige en dejlige lille hidsig prop hehe

They FUCK YOU at the hospital, OK? They FUCK YOU at the hospital! First they drug you, then they FUCK YOU! And then along comes the insurance company and FUCKS YOU some more!
Gravatar

#104 bobber 19 år siden

# 103 sidder også og ser den nu. Det bliver ikke bedre.
Don't Panic
Gravatar

#105 elwood 19 år siden

sidder og ser forsvarene, med gæste-stjerne Christoffer Reeve.
Gravatar

#106 elwood 19 år siden

så det slut, ja jeg må sige at selv om den mand sad i kørestol og var lam resten af sine dage, så kan han sku godt spille godt skuespil, jeg vover pelsen da jeg regner med det her ikke er en serie folk følger konstant.

Reeve spiller den handikappede mand til sin hustru som er anklget for at ha dræbt Reeve's karakters Bror, til slut mens de to forsvare elanor og ham med ludumani kan aldrig huske hans navn, de afslører deres teori om hvo'en "Reeve" har planlagt det hele og fået sin kone dømt for mordet ved hjælp af hans "elsker" mener jeg det var. han siger bare sikke en interessant historier men hans øjne og ansigtet siger bare at de har hel ret i deres teori, super præsentation af "mr superman himself"
Gravatar

#107 DarkLight 19 år siden

Lige stået op. Skal møde senere på arbejde i dag, da der er noget systemarbejde i eftermiddag og aften.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#108 wiseguy 19 år siden

#107 Lige stået op... FNYS!!! har været oppe siden kl. 5 og er pt. i gang med min second breakfast på jobbet ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#109 Scherlund 19 år siden

Har været oppe i en knap 2 timer nu. Hvorfor aner jeg ikke. Sidder og venter på at posten skal komme forbi. Bagefter skal jeg gøre klar til morgenmad med en af vennerne.

Bitcher lidt over at jeg ikke stod fast i går og lod være med at tage 20 minutter i solariet. Skal vi bare sige at jeg er brændt godt af.

Høre samtidig med alt det her Van Halen. Old School Rock, yeah.
Gravatar

#110 cyberzed 19 år siden

Er lige kommet på arbejde, har hentet den første kop kaffe, skal nu igang med at se lidt mere på XSLT...det kan nogen tricks :)

Efter fyraften er det hjem i bad, shines up til jeg skal til noget "VIP" arrangement med min lokale tøjbiks.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: