Lige blevet færdig med at se I am Sam for første gang, manner en go film, Sean Penn spillede kanon, som den retarded fader Sam der kæmper om rettigheden til sin datter spillet af Dakota Fanning, Michelle Pfeiffer var heller ikke dårlig som den lidt for travle advokat, med sine egne problemer, som ender med at bliver Sam's advokat. Den gik sku lige ind i hele følelses registeret på mig. kanon film endnu ind der ryger på min to buy list hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
lige kommet hjem fra en af mine venner som har de to nye afsnit af family guy (don't ask) hehe, og manner efter den lange pause sku man tro de ikke ku holde tempoet og humoren oppe, men nøjj de er tilbage i stor stil. OBs! store spoilers læs kun hvis du bare ikke kan la være handler om afsnit 1 i sæson 4. gider ikke lige skrive om beggeafsnit, måske jeg gør det senere.
første afsnit handler blandtandet om hvo'en peter og Louis har miste gnisten, og om dere farefuld færd på en second honeymoon, hvor peter griffin under forklædning som melgibson lejer sig ind på Gibsons, private suite han finder passion of the christ 2, som klart er en joke af lethal weapon filmne.
For at beskytte folk mod endnu en gibson film stjæler han denne og flygter skarp forfulgt af to præste.
Brian og Stewie styre løjerne hjemme i griffin boligen, så de får nærmest en slags far og mor rolle, og ja Stewie Ønsker stadig Louis død. de må kæmpe med chris's anklaget for at ha smuglet alkohol med til en skolefest, men i virkeligheden var det Ken tuckers knægt.
Louis bliver kidnappet af Mel Gibsons præste, og taget ud til hans hus på Mount Rushmore, hvor Peter møder op til det endelig opgør.....
FG back in style, film der gøres grin med er i øvrigt mange blues brothers køre scenen i the mall, Passion of the christ, North By Northwest tror jeg den hedder, og ja GI-JOE kommer såmænd også forbi. introen gør grin med hele affæren med at FG blev cancelled
Så FG er tilbage i stor stil, glæder mig til at få dem på dvd engang også.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og ser film og fiduser, med Jacob Stegelman, ahh så fik jeg mit Stegelman fix aligevel, selv om han holder pause, han kommer dog på skærmen lige inden SW episode 3.
ser the simpsons, med afsnittet om the Beer Baron, hehe det er klassisk, især fordi det så tydligt tager piss på alkohol forbudet, og Eliott Ness vs Capone, damm de sender sku mange af de gode for tiden.
Sidder og skriver i HBO forum omkring lukningen af Carnivalé, følger opfordring og sender mail videre til Ellen Degeneres ....hold kæft man er desperat, når man håber en talentløs lebbe har indflydelse! ...no offense...jeg elsker lebber !!! ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige flået "Alexander" ud af DVD-afspilleren efter at have set den første time. DAMN!!! den er kedelig!!! Syntes at 85 kr. var billigt hos Cd-Wow - trods det dårlige rygte ville jeg lige tjekke den ud. Men det var helt klart et fejlkøb :( Uhyggeligt at man kan smide 150 mio$ i en film og så ende op med et kæmpe GAAAAAB!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#101 davenport 19 år siden
#102 Corgan 19 år siden
Your persuasive answers compel me.... I must try to resist the dark side.
#103 davenport 19 år siden
mmmm..medi-clorians..
#104 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#106 elwood 19 år siden
OBs! store spoilers læs kun hvis du bare ikke kan la være handler om afsnit 1 i sæson 4. gider ikke lige skrive om beggeafsnit, måske jeg gør det senere.
første afsnit handler blandtandet om hvo'en peter og Louis har miste gnisten, og om dere farefuld færd på en second honeymoon, hvor peter griffin under forklædning som melgibson lejer sig ind på Gibsons, private suite han finder passion of the christ 2, som klart er en joke af lethal weapon filmne.
For at beskytte folk mod endnu en gibson film stjæler han denne og flygter skarp forfulgt af to præste.
Brian og Stewie styre løjerne hjemme i griffin boligen, så de får nærmest en slags far og mor rolle, og ja Stewie Ønsker stadig Louis død. de må kæmpe med chris's anklaget for at ha smuglet alkohol med til en skolefest, men i virkeligheden var det Ken tuckers knægt.
Louis bliver kidnappet af Mel Gibsons præste, og taget ud til hans hus på Mount Rushmore, hvor Peter møder op til det endelig opgør.....
FG back in style, film der gøres grin med er i øvrigt mange blues brothers køre scenen i the mall, Passion of the christ, North By Northwest tror jeg den hedder, og ja GI-JOE kommer såmænd også forbi. introen gør grin med hele affæren med at FG blev cancelled
Så FG er tilbage i stor stil, glæder mig til at få dem på dvd engang også.
#107 elwood 19 år siden
#108 elwood 19 år siden
#109 filmz-Bruce 19 år siden
#110 wiseguy 19 år siden
Uhyggeligt at man kan smide 150 mio$ i en film og så ende op med et kæmpe GAAAAAB!!!