Det er helt sikkert at de ikke var grundige i deres eftersøgning, hvilket jo bevirkede at morderen ikke blev fundet.
Hvilken udgave har du af filmen? Tartan? Jeg har Region 3, og der er en masse guf på den 2 -disc udgave (bl.a. et kommentarspor)... problemet er bare at der ikke er subs på ekstra materialet, så jeg får ikke noget ud af alle herlighederne. Tartan plejer dog at smide engelske subs på kommentarspor, så det kan jo være at man får en forklaring der.
#21 jeg har den kedelige R2DK, men jeg skal helt klart have fat i en ordenlig version. Tartan lyder som et godt alternativt. Tror lige jeg går på jagt.
Så vidt jeg kan se har Tartan ikke udgivet Memories of Murder. Det er nok derfor jeg ikke kan finde den :)
Hvad der er endnu være er at det ser ud til at R2DK er den bedste R2. Den eneste anden jeg har fundet er med at stereo spor samt et meget ringe transfer. Ikke optimalt.
Jeg har set at man også kan få en fransk udgave af dvd'en, som faktisk indeholder alt det som Region 3 udgaven indeholder. Der er dog ikke engelske undertekster på den.
sidder og ser simpsons det afsnit hvor mulder og scully er med.
Mulder: All right, Homer. We want you to re-create your every move the night you saw this alien. Homer: Well, the evening began at the gentleman's club, where we were discussing Wittgenstein over a game of backgammon. Scully: Mr. Simpson, it's a felony to lie to the FBI. Homer: We were sitting in Barney's car eating packets of mustard. You happy?
hehe genial afsnit.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder lige og høre Soundtracket til Romeo+Julie (volume 2). Det hvor selve filmmusikken lagt på. Havde helt glemt hvor fed det musik det er. Kan høres og fungere musikalsk uden man har billederne foran sig. Sjældent filmmusik fungere på den måde.
Jeg sidder og smiler. Har (som så mange andre sikkert også har) lige set Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain. Det var første, men absolut ikke sidste gang, at jeg så den.
Dejlig dejlig film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 Corgan 19 år siden
#18:
Det er helt sikkert at de ikke var grundige i deres eftersøgning, hvilket jo bevirkede at morderen ikke blev fundet.
Hvilken udgave har du af filmen? Tartan?
Jeg har Region 3, og der er en masse guf på den 2 -disc udgave (bl.a. et kommentarspor)... problemet er bare at der ikke er subs på ekstra materialet, så jeg får ikke noget ud af alle herlighederne. Tartan plejer dog at smide engelske subs på kommentarspor, så det kan jo være at man får en forklaring der.
#22 Scherlund 19 år siden
#23 Corgan 19 år siden
#18:
Ups... så lige at du har Asian Vision udgaven. Så er der nok heller ikke noget hjælp at hente der.
#19 & #20:
Ja, se den endelig. Den er (som mange andre koreanske film) rigtig god.
#24 Scherlund 19 år siden
Hvad der er endnu være er at det ser ud til at R2DK er den bedste R2. Den eneste anden jeg har fundet er med at stereo spor samt et meget ringe transfer. Ikke optimalt.
#25 Corgan 19 år siden
#24:
Ja, det er ikke så fedt.
Jeg har set at man også kan få en fransk udgave af dvd'en, som faktisk indeholder alt det som Region 3 udgaven indeholder. Der er dog ikke engelske undertekster på den.
#26 elwood 19 år siden
Mulder: All right, Homer. We want you to re-create your every move the night you saw this alien.
Homer: Well, the evening began at the gentleman's club, where we were discussing Wittgenstein over a game of backgammon.
Scully: Mr. Simpson, it's a felony to lie to the FBI.
Homer: We were sitting in Barney's car eating packets of mustard. You happy?
hehe genial afsnit.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 danschier.dk 19 år siden
Eller: Moe og spækhuggeren.
#28 elwood 19 år siden
Mulder "wait a minute scully what's the point of this test?
Scully "nothing I just thought he could lose some weight.
Eller under forhøret hvor man bare ser The cigaret smoking man stå i hjørnet som var det, detmest naturlige i verden hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 danschier.dk 19 år siden
#30 dyg 19 år siden
Dejlig dejlig film.