Gravatar

#81 filmz-vassago 19 år siden

#77: jeg skulle 'kun' sidde i en i 1½ år, men det var godt nok også lang tid. Jeg troede ikke at man kunne få noget 'tilbagefald', derfor blev jeg lige lidt overrasket.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#82 Scherlund 19 år siden

#81 Tror mest at mit tilbagefald skyldes at knoglen ikke er bygget rigtigt op igen. Istedet for at være rundt er mit hoftehoved ovalt.
Gravatar

#83 lagoni 19 år siden

Jeg er et svagt, svagt menneske. Kom lige til at bestille Collateral SE, ROTK:EE og Shrek: The Story So Far. ("nejnej, jeg kan sagtens lade være med at købe film resten af måneden, det kan da ikke være så svært")
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#84 chronaden 19 år siden

de 4 film for 180kr

er da lige til at overkomme :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#85 lagoni 19 år siden

Jeg fik det ned på ca 130 kr for alle tre udgivelser, så det var ikke helt dårligt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#86 Yoda 19 år siden

Det er jo et røverkøb. Så skal man ikke have dårlig samvittighed ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#87 DarkLight 19 år siden

Jeg er lige blevet færdig med at læse empire interviewet omkring Star Wars. Og Hold kæft hvor er det godt. Læs det!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#88 b e c h 19 år siden

Hvordan bar du dig ad med at få dem SÅ billigt?
Gravatar

#89 elwood 19 år siden

#86 har også lioge læst det, meget underholdene, sejt at Darth Maul skuespilleren er med i shaun of the dead.

og kan sejeg har den samme favorit sw også, nemlig "Empire"

rart med lidt hyggelæsning mens man venter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#90 Scherlund 19 år siden

er lige kommet hjem fra den engelske pub, hvor jeg har set Liverpool vinde over Chelsea i CL semi-finalen. Den oplevelse kan faktisk kun overgåes når de vinder finalen.

Sidder lige og undre mig over denne tråd da pågældene udgivelse kan fåes billigere hos dvdsoon.com samt dvdboxoffice.com. Dog sender de ikke udgivelsen endnu.

Skriv ny kommentar: