Jeg fik $10 af empirepoker som jeg kunne spille for (de er rare), fik dem lavet om til $50 (med bl.a. min første straight flush nogensinde, og jeg har spillet i 1½-2 år), hvorefter det hele røg vha en dejlig full house, der ikke kunne stå mål mod ham den andens quads :(
Pyt, det var gratis penge alligevel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
1) Jeg har i øjeblikket et vikariat som sagsbehandler, men har været til jobsamtale, og afventer svar på om jeg er fastansat. Det er vildt spændende!!!
2) Behøver jeg at sige hvad der sker kl. 18.35 i Biocenter Kolding?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har fri i dag efter den udemærkede premierer på Star Wars Ep. III i går. Stod op klokken 11. Tiden siden da er blevet brugt til at drikke en stempelkande kaffe og se Deadwood.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Er lige blevet færdig med at se de første 4 afsnit af Elfen Lied. Næste projekt er at finde noget middagsmad og så ellers få tiden til at gå inden man vælter ind og ser EP3.
Måske man skulle lave en drive-by på den nærmeste kopimaskine så man endelig kan få sendt det skide KOT skema til SDU.
Jeg er ved at skrive organisationsopgave om Post Danmarks medarbejdermotivation og jeg giiiider ikke mere... Skal til at købe Donnie Darko DC som trøst.
Så har jeg haft svært ved at finde ordentligt sommerjob i Odense, men indenfor den sidste time har jeg fået to tilbud, så lidt godt sker der da her midt i eksamenslæsningen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder og undrer mig over, hvor jeg har hørt det før. simpsons, seinfeld eller noget helt tredie. Det lyder bekendt, men jeg kan ikke komme på hvorfra.
#18 Ellers vil jeg gerne have rengøringsdame i sommerferien...kost & logi, samt mit selskab er vel lønning nok...samt jeg giver 5% mere i huslejen til bunkeren.
#11 dyg 19 år siden
Jeg fik $10 af empirepoker som jeg kunne spille for (de er rare), fik dem lavet om til $50 (med bl.a. min første straight flush nogensinde, og jeg har spillet i 1½-2 år), hvorefter det hele røg vha en dejlig full house, der ikke kunne stå mål mod ham den andens quads :(
Pyt, det var gratis penge alligevel.
#12 davenport 19 år siden
1) Jeg har i øjeblikket et vikariat som sagsbehandler, men har været til jobsamtale, og afventer svar på om jeg er fastansat. Det er vildt spændende!!!
2) Behøver jeg at sige hvad der sker kl. 18.35 i Biocenter Kolding?
#13 cyberzed 19 år siden
#14 filmz-Kadann 19 år siden
Nu glæder jeg mig bare til at gense den, og ser frem til Sin City d. 30. maj. :)
#15 DarkLight 19 år siden
Stod op klokken 11. Tiden siden da er blevet brugt til at drikke en stempelkande kaffe og se Deadwood.
#16 Scherlund 19 år siden
Måske man skulle lave en drive-by på den nærmeste kopimaskine så man endelig kan få sendt det skide KOT skema til SDU.
#17 cyberzed 19 år siden
#18 lagoni 19 år siden
Så har jeg haft svært ved at finde ordentligt sommerjob i Odense, men indenfor den sidste time har jeg fået to tilbud, så lidt godt sker der da her midt i eksamenslæsningen :)
#19 dvjik 19 år siden
Sidder og undrer mig over, hvor jeg har hørt det før.
simpsons, seinfeld eller noget helt tredie. Det lyder bekendt, men jeg kan ikke komme på hvorfra.
#20 cyberzed 19 år siden