ser La leggenda del pianista sulloceano hehe, så den for første gang for en del år siden, så den sku lige genses.
Faktisk en ret go film, med en lidt sjov historier, handler om en mand som bliver født og opvokser ombord på et stort skib, hvor han så arbejder som Skibet's Pianist. hele filmen fortælles i et flashback, af Pianisten's ven som vil sælge sin trumpet.
Den mest mindeværdige scene er da han vil forlade skibet, det meget godt lavet, og især det han siger bagefter.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige kommet hjem fra den engelske pub. Havde ikke flere penge, så jeg var nød til at tage hjem, dog imod min vilje :(
When you walk through a storm Hold your chin up high And don't be afraid of the dark. At the end of a storm Is a golden sky And the sweet, silver song of a lark.
Walk on, through the wind, Walk on, through the rain, Though your dreams be tossed and blown. Walk on, walk on with hope in your heart, And you'll never walk alone, You'll never walk alone.
Jeg sidder på jobbet og forsøger at vågne.. Det der med at få computerdele på en hverdagsaften er lidt farligt, man bliver hurtigt fristet til at samle lortet lige med det samme. :)
hehe jeg fik også en smule hardware igår, et lille trådløs farve video cam på 2x2x2 cm med modtager, så jeg sad også og rode med det en hel del, næsten lige før det kan være i en tændstiks æske. det eneste der er for stort er 9-volts batteriet.
men det er nu ikke mig der skal bruge det i starten, men min far, bagefter han har brugt det får jeg det så 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 Kan man købe en hel computer i dagens danmark :)
Jeg købte min første PC i 1999 ellers havde jeg siddet med min Amiga 1200 indtil da. Det jeg ville sige med det var egentlig at jeg ikke har lavet et komplet hardware skift siden...jeg har skiftet meget på en gang men ikke alt. Sidste store opdatering var over i en Shuttle men der havde jeg mine gamle diske, mit grafikkort og mit tvkort med over.
Det kan man sikkert nok. :) Jeg har dog bare købt enkeltedele og så samler jeg den selv. Den eneste genganger fra min gamle PC er en harddisk, som bruges til lagerplads.
Ellers har den stået på nyt kabinet, PSU, bundkort, CPU, RAM, bundkort, harddisk, DVD-brænder og diverse løsdele, så der kommer en hel computer ud af det, selv uden min gamle disk. :)
Jeg var dog ret overrasket over at kassen til mit grafikkort var større end kassen til mit bundkort.. heh
#39 Ja der er gået inflation i indpakningen :) Kan man egentlig købe bulk og retail udgaver af ting længere? Kan huske man kunne spare op til 500 på en bulk udgave i gamle dage.
#31 elwood 19 år siden
Faktisk en ret go film, med en lidt sjov historier, handler om en mand som bliver født og opvokser ombord på et stort skib, hvor han så arbejder som Skibet's Pianist. hele filmen fortælles i et flashback, af Pianisten's ven som vil sælge sin trumpet.
Den mest mindeværdige scene er da han vil forlade skibet, det meget godt lavet, og især det han siger bagefter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 dyg 19 år siden
#33 Scherlund 19 år siden
When you walk through a storm
Hold your chin up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm
Is a golden sky
And the sweet, silver song of a lark.
Walk on, through the wind,
Walk on, through the rain,
Though your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart,
And you'll never walk alone,
You'll never walk alone.
WE ARE THE CHAMPIONS!
#34 filmz-Kadann 19 år siden
#35 cyberzed 19 år siden
#36 filmz-Kadann 19 år siden
Jeps, specielt fordi det er den første hele nye computer jeg har købt i.. hmm.. rigtigt mange år.
#37 elwood 19 år siden
men det er nu ikke mig der skal bruge det i starten, men min far, bagefter han har brugt det får jeg det så 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38 cyberzed 19 år siden
Jeg købte min første PC i 1999 ellers havde jeg siddet med min Amiga 1200 indtil da. Det jeg ville sige med det var egentlig at jeg ikke har lavet et komplet hardware skift siden...jeg har skiftet meget på en gang men ikke alt. Sidste store opdatering var over i en Shuttle men der havde jeg mine gamle diske, mit grafikkort og mit tvkort med over.
#39 filmz-Kadann 19 år siden
Det kan man sikkert nok. :) Jeg har dog bare købt enkeltedele og så samler jeg den selv. Den eneste genganger fra min gamle PC er en harddisk, som bruges til lagerplads.
Ellers har den stået på nyt kabinet, PSU, bundkort, CPU, RAM, bundkort, harddisk, DVD-brænder og diverse løsdele, så der kommer en hel computer ud af det, selv uden min gamle disk. :)
Jeg var dog ret overrasket over at kassen til mit grafikkort var større end kassen til mit bundkort.. heh
#40 cyberzed 19 år siden