Ikke vildt Filmz-relateret. Men er der een af jer andre der kan fortælle mig, hvorfor Tom King of Le Mans skal køre med 50 kg. ekstra + loft på HK??? Jeg skal selvfølgelig se Le Mans i weekenden (+formel 1) men det er gået fuldtændig hen over hovedet på mig, hvorfor ledelsen har pålagt Audi den "straf", eller hvad det nu er. Er man træt af, at han vinder???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#122 Har ikke lige fulgt så meget med, men det er vist for at "åbne" konkurrencen da de var for overlegne.. Nu er det kritisable så at det ser ud til at de er blevet pålagt så meget så de faktisk står ringere stillet end konkurrenterne, istedet for at være ligestillede som de egentligt burde være.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Der er noget med konkurrence momentet i det samt der er vidst noget med at han kører i en bil der er baseret på gamle regler ... da de smadrede den nye for 14 dage siden....i think perhaps maybe
#122 nu er det ikke kun Audi der er pålagt det, men alle der køre efter de gamle specifikationer. Det er jo nok sket for at skabe ldit mere spænding i toppen af klassen. Der har jo ikke været nogen spænding de sidste år om hvilket mærke der vinder. Det har jo bare været et spørgsmål om hvilken af Audierne der vandt. Det er jo ikke god forretning for Le Mans at der ingen spænding er i løbet.
Har lidt svært ved at skjule min forargelse!!! mener lidt at det kan sammenlignes med at sige, at Brasilien kun må stille med 6 mand til VM i bold, fordi de normalt er ret suveræne.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Eller sætte et lønloft i NFL for at skabe mere lige vægt i ligaen. Der har jo altid været restriksioner inden for motorsport. Der er jo også begrænsninger i F1 og dit lokale by-mesterskab i go-kart. Jeg glæder mig da over at se F1 igen, da det ikke mere er et spørgsmål om hvor meget Schumacher vinder med (nu er det bare Alonso og Renault). Mener du også foraget over at det er success balast i DTC?
Så længe det skaber mere ligevægt i klassen og mere spænding i løbet er det helt iorden for mig.
Hmmm!!! jeg har åbenbart for lidt forstand på motorsport til at brokke mig. Men i bund og grund mener jeg vel bare at alle teams skal have mulighed for at stille med en bil inden for givne regler - ens for alle - og så må den bedste bil og kører vinde. Og yep formel 1 er sjovere i år, hvor det hele er åbent, Renault har ikke vundet endnu.... Raikkonen skal man nok ikke helt afskrive endnu.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Synes det er helt iorden med et loft for hvor gode bilerne må blive.. hvad jeg er utilfreds med er at man sætter et hæmmende loft idet loftet er lavere end det niveau nogle konstruktørere allerede har nået! Når man laver sådanne restriktioner bør det være for at forhindre yderligere himmelflugt, og ikke for at nogle skal gøre deres biler dårligere!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#121 filmz-Dennis 19 år siden
#122 wiseguy 19 år siden
#123 filmz-Munk 19 år siden
Har ikke lige fulgt så meget med, men det er vist for at "åbne" konkurrencen da de var for overlegne..
Nu er det kritisable så at det ser ud til at de er blevet pålagt så meget så de faktisk står ringere stillet end konkurrenterne, istedet for at være ligestillede som de egentligt burde være.
- Steve Carell
#124 wiseguy 19 år siden
#125 cyberzed 19 år siden
#126 Scherlund 19 år siden
#127 wiseguy 19 år siden
#128 Scherlund 19 år siden
Så længe det skaber mere ligevægt i klassen og mere spænding i løbet er det helt iorden for mig.
#129 wiseguy 19 år siden
Og yep formel 1 er sjovere i år, hvor det hele er åbent, Renault har ikke vundet endnu.... Raikkonen skal man nok ikke helt afskrive endnu.
#130 filmz-Munk 19 år siden
- Steve Carell