Gravatar

#131 evermind 19 år siden

Er det ikke Peugeot, der selvantænder? Eller husker jeg RYGENDE forkert? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#132 elwood 19 år siden

det var i nyhederne idag, og der sagde de Ford. det var over i USA.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#133 bobber 19 år siden

Herhjemme er det Peugeot 307 den har været gal med.
Don't Panic
Gravatar

#134 filmz-sparrowed 19 år siden

Printer lige Roskilde-program ud... efter min mening ser Metropol og ballroom-scenerne skuffende ud. Hos Pavilion kan Mike Patton lige få lov til at sætte sig på om søndagen...
lige efter Rahzel har været på. Så tilbage er Orange, Odeon og Arena. Men damn--- hvor skal jeg sikre mig en plads foran scenen.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#135 Yoda 19 år siden

Har netop været ude på uni. og aflevere min 50 siders semesteropgave til eksamination.

Nu skal jeg ind og slappe af med "Total Recall" og lidt cola.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#136 dyg 19 år siden

Er lige kommet hjem fra skole, hvor vi afleverede vores semesterprojekt. Og har lige pakket lidt pakker op, der havde hobet sig op i løbet af ugen, hvor jeg ikke har haft tid til at hente dem.

Nu skal jeg lige have handlet ind, og så skal den ellers stå på afslapning med film og måske lidt GTA: San Andreas.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#137 davenport 19 år siden

Er der noget der hedder spontaneous car-combustion?? (eller hvordan det så staves) ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#138 elwood 19 år siden

sidder lige og basker med min gamepad, hmm man sku da gerne kunne bruge både gamepad os keyboard i san andreas, det kunne jeg da i vice city hvertfald, fly missioner er en del lettere og sjovere med gamepad nemlig.
Gravatar

#139 elwood 19 år siden

ahh min Rudder control stod ikke i midten hehe, så forstod jeg det bedre, nå men nu skal jeg vidfst ned og handle ind til spinat tærte mmmm.
Gravatar

#140 evermind 19 år siden

Det kan også være en sammensværgelse, de satans biler har haft i gære gennem længere tid... "aktiver ordre 66!" PUFFFF!!! - så er der sgu ikke noget spontant ved det. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: