Gravatar

#31 filmz-sparrowed 19 år siden

overvejer at tage mig et par timers søvn, efter et bio-marathon...som kørte fra lørdag kl 20:30 til søndag morgen kl 8:00

Solkongen var en skuffelse hælder til 2-3
Dog sjovt at se en film optaget i egen by.

Elektra var bedre end forventet den får 3 ud af 6

Assault on precinct 13 får 4 af 6

Mr. & Mrs smith som var nattens overraskelse(dog ikke for mig, havde en stærk mistanke, om at det var den som blev vist forinden)..Den får 3.5 af 6

Meet the fockers også 3.5

The Grudge får altså kun 2 kedelig omgang hø...

Forstår ikke hvorfor de piger bag mig.. havde brug for at skrige, da den jo ikke var specielt uhyggelig. Muligvis et par provokerende poptøser, der bare ikke kunne sidde stille under den film(deres timing til skrig var også upassende et par gange),,lidt senere hørtes intet fra dem, nogle må ha' brokket sig...Biografejeren advarede også mod at folk kunne blive smidt ud, hvis regler ikke blev overholdt inden det begyndte. Det er respektløst uanset om det er en god/dårlig film,,der var garanteret en del som ikke havde set den, og gerne ville se den nogenlunde uforstyrret.

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#32 DarkLight 19 år siden

Jeg synes nu at The Grudge(US i presumed) har nogle ganske udemærkede chokeffekter. Historien har dog ikke noget på sig.
Der er simpelthen regler om at man ikke må skrige i din biograf? Vildt. Jeg synes nu det er ganske "hyggeligt" når en film skræmmer livet af små tøser. Det skal self ikke være sådan de skriger bare ved det mindste, for så er det sikkert bare fordi de synes det er sjovt.

Men et par stykker ved de store "bøh" hører sig til :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#33 filmz-thomas _h 19 år siden

#11 Munk

Jamen så håber jeg da at se dig på skolen efter sommerferien :)

Går selv på 1. semester nu.. vi er igang med eksamensopgaver i samfundsfag og medieteori :(
Gravatar

#34 filmz-Munk 19 år siden

Det ville da ikke være skidt.. selvom jeg skulle komme ind har jeg dog endnu ikke bestemt mig mellem at læse til journalist eller læse historie på universitetet, da begge har stor interesse hos mig..

Men efter at have set de lokale fra Horsens spille sig i suppen vil jeg nu sætte mig ned og se favoriterne fra Esbjerg klarer fck i parken!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#35 dyg 19 år siden

GTA:SA. Slår lidt på tæven, og kører rundt og spiller smart.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#36 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Holder pause og skal videre med skriverierne efter lidt aftensmad :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#37 filmz-sparrowed 19 år siden

#32 Jo de må skam gerne skrige...når der er lagt op til det...men som nævnt gjorde de det..når det var upassende i
forhold til filmen.

Jeg er også overbevist om at der blev klaget over dem.
Gravatar

#38 elwood 19 år siden

argg lige opdaget at jeg gik glip af The Blues (2) på DR2, æv æv, hmm så må hjeg ud og ha det boxset når jeg en dag ser det billigt et sted. Serien er nemlig ret go, synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 elwood 19 år siden

Har lige sat mig hen for at hygge mig med min gode ven Lennie Briscoe, fra Law and order, ahh han har de sejeste quotes.

Mand fundet død under taxi, de får at vide han bor i Westminister 42th(mener jeg det hed)

detective "Westminister 42th that almost 5 miles from here

Lennie "what Can I say say parkings a bitch"

Elsker sku den serie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 filmz-sparrowed 19 år siden

Sidder og sunder mig efter at ha' ædt en go' omgang pizza fra osmon..og set Blue Ridge Fall...som iøvrigt har nogle unge talentfulde cast-members (deriblandt Jay R Ferguson) Tom Arnold havde en led rolle som wife-beater.
Tja nu er jeg frisk...eftersom jeg sov fra 9-19

Mon sommerferien gør mig til natteravn??

Skriv ny kommentar: