Sidder bare og venter på klokken bliver 15. Kommunedata har været nede hele dagen, og vores drev skulle laves om, hvilket har betydet o computer hele dagen. Kæft så er en dag lang!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har desuden besvær med at logge mig på jubii's mail-system...har forlængst opgraderet min profil..og det hele er rigtigt anført etc...tror sgu snart jeg dropper deres inkompetente/latterlige/hvad mere kan man sige om dem...har i herfra samme problem?
Det er desværre ikke første gang det er sket for mig, eller andre for den-sags-skyld.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#41 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#42 davenport 19 år siden
Kommunedata har været nede hele dagen, og vores drev skulle laves om, hvilket har betydet o computer hele dagen. Kæft så er en dag lang!
#43 cyberzed 19 år siden
#44 filmz-sparrowed 19 år siden
#45 filmz-sparrowed 19 år siden
Det er desværre ikke første gang det er sket for mig, eller andre for den-sags-skyld.
#46 filmz-cko 19 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#47 dyg 19 år siden
Hele min dag er ellers gået med at lave projekt, skal aflevere fredag. Begynder at være lidt presset. Elsker det :)
#48 evermind 19 år siden
#49 filmz-sparrowed 19 år siden
Kigger lige på sweatshirts med movie-prints.(eller i denne forbindelse,,tv-show-print)
Har øje på denne...
http://www.emerchandise.com/product/SW3RK0003/s.wm...
Skal muligvis ha' flere forskellige trøjer..
#50 lagoni 19 år siden