Jeg tror sku heller ikke han har gjort noget. Han kan bare godt lide børn (på den gode Peter Pan-måde), så har de delt en flaske vodka og han har strippet lidt. Det er der sku ikke noget galt i. Så kunne de også spærre mig inde.. Wait a min.. det gør de nok også snart.
Hvor er Nakalay, nu hvor der bliver pjasket vand på hans mølle? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder lige og nyder morgenmaden, skal ned til Odense på en mindre opgave.. Nogen der kender et godt spisested dernede?
Mht MJ saggen, så har han sgu også været uskyldig hele tiden :) har set det der rekunstruktion en enkelt gang, hvor jeg så drengens mor blive pillet ned, hun havde haft 3-5 lign sager før, det virkede måske bare lidt for usandsynligt at en af hendes børn blev udsat for det igen. Men mon ikke de anker dommen til højesteret ? hvis det her da ikke var det.. (følger ikke så meget med igen)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Tja, vi har lige fået at vide, at TDC har brudte fiberkabler, så vores datasystem virker stadig ikke. Det er sku svært at få noget fra hånden, når man er så afhængig af sin computer. Alt er efterhånden styret på compen, godt jeg har både samtale ude i byen og en reception senere i dag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
# 55 Det var bare en "normal" ret, denne her. Men anklageren har allerede udtalt at han nok ikke vil appelere sagen. Så forhåbentlig kan MJ endelig få lidt fred.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Det samme som Cyberzed. Sidder og stener med nyheder og tænker på hvordan MJ havde klaret sig hvis han var røget i Saint Quentin el. lignende Amerikanske fængsler - og tænker derefter på den Simpson Episode, hvor Homer møder MJ i fængslet.
#51 chandler75 19 år siden
#52 filmz-sparrowed 19 år siden
#53 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Nå men jeg vil gøre klar til lidt bogføring, scanning og diverse andre økonomi opgaver.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 davenport 19 år siden
Det er der sku ikke noget galt i.
Så kunne de også spærre mig inde.. Wait a min.. det gør de nok også snart.
Hvor er Nakalay, nu hvor der bliver pjasket vand på hans mølle?
;)
#55 filmz-herskegut 19 år siden
Mht MJ saggen, så har han sgu også været uskyldig hele tiden :) har set det der rekunstruktion en enkelt gang, hvor jeg så drengens mor blive pillet ned, hun havde haft 3-5 lign sager før, det virkede måske bare lidt for usandsynligt at en af hendes børn blev udsat for det igen.
Men mon ikke de anker dommen til højesteret ? hvis det her da ikke var det.. (følger ikke så meget med igen)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#56 filmz-Kadann 19 år siden
#57 davenport 19 år siden
Alt er efterhånden styret på compen, godt jeg har både samtale ude i byen og en reception senere i dag.
#58 cyberzed 19 år siden
Hvad laver jeg ... sidder og stener med nyheder og blogs inden jeg skal igang med noget reelt arbejde
#59 chandler75 19 år siden
#60 filmz-Dennis 19 år siden
"Liza its your birthday - Happy Birthday Liza"