Er lige kommet hjem med en kranvogn fra Odense. I den forbindelse har jeg fundet ud af at det er spændede når det ene fordæk eksploderer og man er i gang med at overhale en række lasbiler med ca. 140km/t. Ingen personskader, men bilen skal have ny forskærm på. Godt det ikke er mig der skal betale :)
Sidder og ser Westwing, afsnittet er lavet som et program der følger Det hvide hus pressesekretær, i det her tilfælde C.J programmet skal vidst forstille at blive sendt efter C.J og alle de andre ikke er ved det hvide hus mere. I programmet fortæller alle medarbejderne så om hvad de synes om C.J i forskellige siuationer, og de præsenteres alle med deres navn i serien og title de har.
Det er et lidt sjov West Wing afsnit, men det vel fordi man gerne vil vise hvo'en hendes arbejde er med mere fokus end normal på hende, der blev vist noget i starten med at dette afsnit blev sendt i samarbejde med nogen jeg ik lige fik navnet på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har også lige set West Wing, et ret specielt afsnit må man sige. Glæder mig til posten kommer med sæson 1, vaskebjørnen har skrevet til mig at den er afsendt.
Skammer mig lidt over at jeg ikke tog til træning i dag. Nå, så må det blive i morgen, selv om det ikke er en normal træningsdag. Man skal jo holde sig i form, og jeg skal derudover træne mig op til at få en god 100 meter tid til DM for ungdom først i september - ikke at jeg har en snebolds chance i helvede for at vinde.
Nå, men så vandt jeg en pokerturnering på nettet - det var meget rart.
Og så er der ikke mere fra mit liv i denne omgang - men det var vist også rigeligt...
#91 evermind 20 år siden
#92 Scherlund 20 år siden
#93 lagoni 20 år siden
"Dear DVDSoon.com Client,
Your order #1695520, dating from June 8 2005, has been automatically cancelled. We were unable to obtain the products within a delay of 60 days.
A DVDSoon.com credit has been issued to your account. You can use this credit to place a new order.
We sincerely apologize for this inconvenience.
Thank you for your comprehension.
The DVDSoon.com Team"
Det lader til at en stor del af mine bestillinger burde være annulleret tidligere, bl.a. den dvd jeg ventede 7 måneder på...
#94 The Insider 20 år siden
#95 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#96 lagoni 20 år siden
#97 Yoda 20 år siden
Good one ;-)
#98 elwood 20 år siden
Det er et lidt sjov West Wing afsnit, men det vel fordi man gerne vil vise hvo'en hendes arbejde er med mere fokus end normal på hende, der blev vist noget i starten med at dette afsnit blev sendt i samarbejde med nogen jeg ik lige fik navnet på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 bobber 20 år siden
Skammer mig lidt over at jeg ikke tog til træning i dag. Nå, så må det blive i morgen, selv om det ikke er en normal træningsdag. Man skal jo holde sig i form, og jeg skal derudover træne mig op til at få en god 100 meter tid til DM for ungdom først i september - ikke at jeg har en snebolds chance i helvede for at vinde.
Nå, men så vandt jeg en pokerturnering på nettet - det var meget rart.
Og så er der ikke mere fra mit liv i denne omgang - men det var vist også rigeligt...
#100 filmz-NeoDk 20 år siden
som jeg håber der kommer svar på
http://www.filmz.dk/forum/item/14141/#first :D