Sidder med tyndslidte nerver, efter at have prøvet F.E.A.R. demoen. Dette spil er vist ikke for børn. Nu vil jeg lege lidt med CSS og HTML. Er lidt træt af, at de forskellige browsere tolker CSS på hver deres måde. Det bliver squ ikke nemt at lave et design, der er ensartet.
Sidder og tjekker amazon's hjemmeside. Overvejer at købe Cinema Collection box. Består af nogle kort-film, med/af en række kendte skuespillere.
Og så er jeg lidt utilpas, da jeg nu ikke kan få det daglige fix af Smallville. Var ligeså godt begyndt at komme ind i seriens rytme. Da jeg lånte seasons af min ven, glemte han at lægge 2 disc i boxen.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
# 108 Surt Kurt ! Har lige haft besøg af underboen der ikke var så vild med soundtracket til "Outland", så jeg tror jeg sætte et lidt mere fredeligt på som Morricones "Melena" ;)
#109 Sådan en idiot. Sig til ham at det det er du ligeglad med, fordi Goldsmith skal høres højt. Og når han er gået, så sætter du "The Omen" på og skruer højt op! Så tror jeg nok han skal forstå beskeden :)
#101 filmz-sanjo 20 år siden
#102 Popeye 20 år siden
Nu vil jeg lege lidt med CSS og HTML. Er lidt træt af, at de forskellige browsere tolker CSS på hver deres måde. Det bliver squ ikke nemt at lave et design, der er ensartet.
#103 filmz-sparrowed 20 år siden
Overvejer at købe Cinema Collection box.
Består af nogle kort-film, med/af en række kendte skuespillere.
Og så er jeg lidt utilpas, da jeg nu ikke kan få det daglige fix af Smallville. Var ligeså godt begyndt at komme ind i seriens rytme. Da jeg lånte seasons af min ven, glemte han at lægge 2 disc i boxen.
#104 Bates 20 år siden
#105 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#106 Michael Andersen 20 år siden
#107 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Lytter endnu engang til filmmusik fra diverse komponister :)
#108 Michael Andersen 20 år siden
#109 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
#110 Michael Andersen 20 år siden