For en detaljeret gennemgang af IRC kan wikipedia hjælpe. Men kort fortalt er det et sted hvor man chatter sammen med andre på en lidt(meget) uorganiseret måde.
mIRC er et af de mest kendte programmer til at komme ind på IRC med. Igen kan Wikipedia hjælpe.
Det er helt legalt. Mange af "de gamle" her på filmz sidder der dagen lang og snakker om alt muligt.(Jeg ser i jeres retning Scherlund, Ataris, Lagoni, kss osv...)(Jeg kan ikke på arbejde)
Hvis der er interesse er der en tråd om det på tagwallen, men der er nok en vis DarkLight der lige kan smide et link, hvis det er.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er kommet på arbejdsferie i københavn, sidder hos DMData og overvejer om jeg ikke snart skal til at holde fri for idag. Tror jeg smutte ud på fisketorvet, kigger rundt og får noget at spise :)
Derefter er det hjem til hotellet og swimming poolen ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#21 dyg 20 år siden
#22 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 p0lsefeeN 20 år siden
The Bible was originally titled "Chuck Norris and Friends"
Http://www.chucknorrisfacts.com
#24 Scherlund 20 år siden
mIRC er et af de mest kendte programmer til at komme ind på IRC med. Igen kan Wikipedia hjælpe.
#25 filmz-maban 20 år siden
#26 davenport 20 år siden
Mange af "de gamle" her på filmz sidder der dagen lang og snakker om alt muligt.(Jeg ser i jeres retning Scherlund, Ataris, Lagoni, kss osv...)(Jeg kan ikke på arbejde)
Hvis der er interesse er der en tråd om det på tagwallen, men der er nok en vis DarkLight der lige kan smide et link, hvis det er.
#27 DarkLight 20 år siden
dadaDAAAAAAA
#28 filmz-herskegut 20 år siden
Tror jeg smutte ud på fisketorvet, kigger rundt og får noget at spise :)
Derefter er det hjem til hotellet og swimming poolen ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#29 filmz-ataris 20 år siden
#30 20 år siden