Sidder og spiller demoen til Fahrenheit/Indigo, virker som et spil med potentiale, ide'en med man både spiller den morder og the Investigator, er ret intressant, man skal måske skaffe mordvåbnet af vejen, og senere skal man som investigator finde det, prob is man ser ikke hvor det bliver smidt hen når man er morderen, det her koncept kunne gå hen og blive ret fedt.
Efter man har begået et mord imod sin vilje, spil demo'en for at forstå, vil ikke aflsøre det her, befinder man sig på et toilet i et lille spisested, og man skal nu forsøge at komme væk fra gerningstedet, og man skal fjerne evt. spor efter mordet. Politimanden vil komme ud på wc'et på et tidspunkt.
Kameraet skal man lige vende sig til, og selve styringen og måden man styre og gør ting i spilverden, men det fungere, de trailers jeg har set af det lover også for et godt og varierede gameplay, spillet er en form for 3. person adventure/action.
Inden man begynder spillet kommer manden bag spillet ind midt i scenen og fortæller om sit spil, og om hvad der skal til og ske, virker faktisk ret godt som en introduktion, men det er nok kun til demo'en men det hvertfald sejt lavet.
Ravn= Bum(hjemløs) ham man ser til sidst hvis man slipper væk teori er rigtig. kunne være satan der obseverede en og overtog kroppen, der i starten
glæder mig også til at se hvo'en de får udnyttet konceptet med Investigator og Morder, og spillet kommer jo allerede her i Sep. Hvis det da ikke bliver skubbet, eller måske er Sep. kun gældende for USA.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det var desværre ikke mig, der havde glemt logon.. Jeg var igang med at pakke på det tidspunkt, derfor var jeg heller ikke at finde på #filmz.dk igår. Der går nok lidt inden jeg kan komme til det igen :( /me stofanet - I´m looking your way...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og er mindre påvirket, efter aftenens fest. Fik godt med rom + cola = 4-5 hurtige drinks, med ihvertfald 4-6 dl i hvert glas og resten cola og et enkelt glas whisky var der også plads til + et glas sprut blandet med juice. Nåede dog ikke at se hvad der kom i. Men men, men...kan stadigt håndtere guitaren.. so way off..er jeg heller ik'.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Lige kommet hjem fra min fætter af, og lad mig bare sige en ting, FG Filmen er for fed! kæft jeg skal bare ha den når den kommer på dvd.
Fordi det er en film og ikke noget i tv kan de være så meget mere grove, og grove det er de.
Stewie = Sadam mere siger jeg ikke, men aj jeg havde ikke troet at man kunne holde interessen i 1½ time, men vi havde ingen problemer med at holde os vågen igennem den.
Perverted old man "Chris do you have a shower scene, or do I have keep dreaming"
Men det er egentlig meget fyfy at snakke om, men min fætter havde den liggene og ja, så var fristelsen sku for stor.
lige nu vil jeg bare slappe lidt af inden jeg skal i seng, og hjælpe min far i morgen med at sætte gips loft op, weee.
Ha en go weekend kære Filmz folk
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 HelmerJ 20 år siden
#32 lagoni 20 år siden
#33 elwood 20 år siden
Efter man har begået et mord imod sin vilje, spil demo'en for at forstå, vil ikke aflsøre det her, befinder man sig på et toilet i et lille spisested, og man skal nu forsøge at komme væk fra gerningstedet, og man skal fjerne evt. spor efter mordet. Politimanden vil komme ud på wc'et på et tidspunkt.
Kameraet skal man lige vende sig til, og selve styringen og måden man styre og gør ting i spilverden, men det fungere, de trailers jeg har set af det lover også for et godt og varierede gameplay, spillet er en form for 3. person adventure/action.
Inden man begynder spillet kommer manden bag spillet ind midt i scenen og fortæller om sit spil, og om hvad der skal til og ske, virker faktisk ret godt som en introduktion, men det er nok kun til demo'en men det hvertfald sejt lavet.
anyway læs om spillet her
og hent demo'en her
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 DarkLight 20 år siden
#35 elwood 20 år siden
glæder mig også til at se hvo'en de får udnyttet konceptet med Investigator og Morder, og spillet kommer jo allerede her i Sep. Hvis det da ikke bliver skubbet, eller måske er Sep. kun gældende for USA.
#36 davenport 20 år siden
Der går nok lidt inden jeg kan komme til det igen :(
/me stofanet - I´m looking your way...
#37 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Sidder og knokler fordi vores afdeling er plaget af ferie og sygdom, så os der er tilbage har ca 3 gange så meget at se til :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 DarkLight 20 år siden
Glæder mig til jeg kommer hjem og holder weekend. Har downloadet en række optagelser fra Comic-cons om Serenity.
Skal højst sandsynlig se Oldschool og drikke et par pils i aften.
Ved at oprette et wonderfalls indlæg.
#39 filmz-sparrowed 20 år siden
Fik godt med rom + cola = 4-5 hurtige drinks, med ihvertfald 4-6 dl i hvert glas og resten cola og et enkelt glas whisky var der også plads til + et glas sprut blandet med juice.
Nåede dog ikke at se hvad der kom i. Men men, men...kan stadigt håndtere guitaren.. so way off..er jeg heller ik'.
#40 elwood 20 år siden
Fordi det er en film og ikke noget i tv kan de være så meget mere grove, og grove det er de.
Stewie = Sadam mere siger jeg ikke, men aj jeg havde ikke troet at man kunne holde interessen i 1½ time, men vi havde ingen problemer med at holde os vågen igennem den.
Perverted old man "Chris do you have a shower scene, or do I have keep dreaming"
Men det er egentlig meget fyfy at snakke om, men min fætter havde den liggene og ja, så var fristelsen sku for stor.
lige nu vil jeg bare slappe lidt af inden jeg skal i seng, og hjælpe min far i morgen med at sætte gips loft op, weee.
Ha en go weekend kære Filmz folk