og nu der krafteddme Luftens helte, damm det her er jo ren nostalagi, klasse 8-)
gad vide om de så viser rip rap og rup på eventyr bagefter, tror jeg skal ha vcr'en frem imorgen hvis de gentager det som de gjorde i dag, så kan jeg endelig få de themes.
ville self. være best med kabel til tv og pc's lydkort, men det har jeg ikke lige liggene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så lykkes det satme Weeeee, jeg har nu fået optaget Luftens helte og Nøddepatruljen på dansk!
ahh så mangler jeg kun Darkwing duck.
men jeg har luftens helte og nøddepatruljen endelig, tror ikke man må linke herinde, der vidfst noget med copyright men jeg kan godt sende til folk, hvis der nogen som er intresserede. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mindes nu ikke noget ved Speed, der var skarpt? :)
Lige mødt på arbejde. 3 dage tilbage til der er 3 ugers ferie. Er indvidere ved at lægge en skummel og sindrig plan, for at lokke CyberZed med på druk på Lørdag....muhahaha
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#51 elwood 20 år siden
gad vide om de så viser rip rap og rup på eventyr bagefter, tror jeg skal ha vcr'en frem imorgen hvis de gentager det som de gjorde i dag, så kan jeg endelig få de themes.
ville self. være best med kabel til tv og pc's lydkort, men det har jeg ikke lige liggene.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#53 elwood 20 år siden
ahh så mangler jeg kun Darkwing duck.
men jeg har luftens helte og nøddepatruljen endelig, tror ikke man må linke herinde, der vidfst noget med copyright men jeg kan godt sende til folk, hvis der nogen som er intresserede. 8-)
#54 elwood 20 år siden
#55 filmz-sparrowed 20 år siden
Lige blevet færdig med at se Speed over projektoren Dell 2300mp..Må siges at den laver et knivskarpt billede...selv på en hvid væg og i low-mode.
#56 DarkLight 20 år siden
Lige mødt på arbejde. 3 dage tilbage til der er 3 ugers ferie. Er indvidere ved at lægge en skummel og sindrig plan, for at lokke CyberZed med på druk på Lørdag....muhahaha
#57 cyberzed 20 år siden
#58 DarkLight 20 år siden
De sælger sikkert også cola. Man skal en smut på pub efter filmen. Ellers er jeg ret sikker på verden går under.
#59 davenport 20 år siden
#60 cyberzed 20 år siden
#59 eller du kommer til Thisted ?