#60, jamen det har du da lige sagt du heller ikke gør. Jeg har allerede lavet en bindende aftale, hvor en af gæsterne kun skal have Hanstholm kildevand :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidder og halvkeder mig med lidt C# her i det næsten tomme kontor. Hvor er det underligt ikke at skulle i skole de næste fem måneder, men derimod bare sidde her og programmere underlige ting. Kun tre timer til jeg kan gå (hvis jeg da vil have tidligt fri fredag).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#66 - Jeg kan kede mig med alt! Men jeg er ved at lære C#. Er blevet kastet ud i at skulle programmere nogle ting til MS SharePoint Portal Server i C#. Og jeg har ingen kendskab til de to. Dog er C# let at lære - man kan jo både C++ og Java i forvejen.
VB kodede jeg i engang i '97, og har ikke rørt det siden. PHP har jeg lavet en del i. Java har jeg haft både på Uni og på ingeniørhøjskolen (IHA), så der er der nogle års erfaring. C++ har jeg udelukkende kodet de sidste par år på IHA, hvor jeg også har brugt megen tid på at kode Assembler, C og Matlab.
Og det næste halve år ved Systematic skal jeg kode C#, Java og måske VB.Net.
Jeg er næsten lige kommet tilbage fra biografen og ærgrer mig nu over jeg glemte den årlige "tag dit irriterende barn med i biografen, forklar ham hele handlingen imens filmen kører, ignorer ham når ham bliver bange og se hvor mange kan man kan forlade salen"-dag. Trist, det er jo ellers en dag der bør fejres på linje med åbent benbrud, lungebetændelse og Zoolander 2.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#61 DarkLight 20 år siden
#62 cyberzed 20 år siden
#63 DarkLight 20 år siden
#64 cyberzed 20 år siden
#65 dyg 20 år siden
#66 cyberzed 20 år siden
Sidder selv og roder med noget statistik udfra en masse data fra pensionsvurderinger.
#67 dyg 20 år siden
#68 cyberzed 20 år siden
Mit største problem ved skiftet fra Java til C# var string er med lille s i C# i modsætning til stort S i Java :) og så lige array deklaration
#69 dyg 20 år siden
Og det næste halve år ved Systematic skal jeg kode C#, Java og måske VB.Net.
#70 lagoni 20 år siden