Min konto er lige blevet udelukket fra QXL. De må ha' opdaget at jeg er under 18. :( Det ser alligevel ud til at jeg aldrig får fingrende i den Matrix-boks.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Lige kommet hjem fra spejder efter og ha delt telefionbøger ud, og nu har jeg så set Troldspejlet som jeg optog, ahh herligt at Stegelmann er tilbage, nu kan jeg igen se frem til mandage.
Den der Steamboy de vidste klip fra, så ret intressant ud, den kunne jeg godt tænke mig at anskaffe tror jeg, stilen og det hele virkede ret godt ud fra det jeg så af den.
I øvrigt så stenede jeg til det der Yo gi oh halløj hehe, men kan se at de er startet forfra på den der store kamp med ham med milleniujm øje tingen, æv ville da lige ha set det færdig for at se havd der skete, men nu orker jeg det ikke fordi jeg ved at der er sindsyge mange afsnit, før de kommer til noget der ligner en afgørelse hehe.
Nu sidder jeg bare og kigger lidt på filmz, og overvejer om jeg lige sku knalde min Jerry Golodsmith dvd på nu, sindig som jeg er har jeg slet ik haft tid til at se den endnu nemlig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg prøver at holde op med at ryge. Jeg bæller så kaffe i stedet.. Det er ikke så svært denne gang, men det bliver det nok som dagen (og livet) skrider frem....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#131 filt 20 år siden
#132 elwood 20 år siden
Den der Steamboy de vidste klip fra, så ret intressant ud, den kunne jeg godt tænke mig at anskaffe tror jeg, stilen og det hele virkede ret godt ud fra det jeg så af den.
I øvrigt så stenede jeg til det der Yo gi oh halløj hehe, men kan se at de er startet forfra på den der store kamp med ham med milleniujm øje tingen, æv ville da lige ha set det færdig for at se havd der skete, men nu orker jeg det ikke fordi jeg ved at der er sindsyge mange afsnit, før de kommer til noget der ligner en afgørelse hehe.
Nu sidder jeg bare og kigger lidt på filmz, og overvejer om jeg lige sku knalde min Jerry Golodsmith dvd på nu, sindig som jeg er har jeg slet ik haft tid til at se den endnu nemlig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#133 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Lige blevet færdig med de sidste afsnit "24 Season 4" efter 4 sygedage var det rart med lidt god tv-action.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#134 elwood 20 år siden
Den sælger jeg sku aldrig, jeg mener var der ikke også kun noget med 2500 eksemplare eller noget i den stil synes jeg og kunne huske.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#135 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#136 davenport 20 år siden
Det er ikke så svært denne gang, men det bliver det nok som dagen (og livet) skrider frem....
#137 läkerol 20 år siden
#138 Scherlund 20 år siden
#139 filmz-Kadann 20 år siden
Bare rolig, efter en måneds tid så stopper den værste trang. :) Det værste at slippe af med er vanerne, ikke så meget smøgerne.
#140 läkerol 20 år siden